keskiviikko 3. elokuuta 2011

Your perfect the way you are

630 kaloria, VITTU. En kestä, tekee mieli repiä hiukset pois päästä. Tänään oli niin hyvä päivä, mutta toi kalorien ylitys pilasi sen. Olin sen jätkän kanssa, ja mulla oli niin hyvä olo. Paitsi kun jotain söpöiltiin, niin pelkäsin et se huomaa mun jaloissa olevan selluliitin. Tiedän, ihan hullua, mut mua se kuitenkin ahdisti. Myös se ahdistaa, että mulla taitaa olla vähän jotain tunteita sitä kohtaan. Ei hyvä. Kuitenkin kohta tämä koko homma valuu hiekkana sormien välistä, ja sitten sitä ollaan taas ihan paskana ja palasina. Väsyttää...

Ketä muuta ahdistaa tunteet?

Huomenna menen kaverin luo yöksi, ja palaan vasta lauantaina. Sekin ahdistaa. En varmaan pääse tota SGD:tä yhtään eteenpäin siellä ollessani. Mutta viimeistään sunnuntaina mä palaan taas, siihen asti: Pärjäilkää murut!
Olette parhaita, ja aivan täydellisiä :))




Noi sanat on rakkautta :)



Lots of love,
Marissa

4 kommenttia:

  1. Haluan vain sanoa kokemuksesta, että miehet pitävät normaalikokoisista naisista. He eivät välitä selluliiteistä ja pömppömahoista. He eivät ajattele 'paljonko tämäkin neito painaa'. He pitävät ihmisestä sellaisenaan kuin se on. Minäkin pelkään, että poikaystäväni sanoo vielä joskus jotain, jos lihon (tai siis normalisoidun). Vaikka hän joka päivä muistuttaa, että on huolissaan tilastani.

    Paljon voimia :)

    VastaaPoista
  2. Samastun sinuun. Mä vihaan tunteita, mä vihaan rakastua, koska mä tiedän että muhun sattuu jossain vaiheessa ja mä en sitä kestä kaiken muun ahdistuksen rinnalla.

    Ja mua ahdistaa myös aivan älyttömästi selluliitti jota mulla reisissä on. Mietin sitä aina ja viimeiseen asti peittelen kyllä, ettei poika näkisi.

    Ja 630 kaloria oli edes paha ylitys jos 600 kaloa oli tarkoitus syödä. Tsemppiä! <3

    VastaaPoista
  3. Mä olen myös realisti, joskus totuus voi tosin sattua ja vituttaa:D

    Siis 630 on tosi hyvin, muista että ei niin tarkasti edes pysty kaloreita laskemaan, että tuollaisella olisi merkitystä;) Nyt et stressaa turhia jos on kiva kyläreissu frendin luokse tulossa, sunnuntainakin ehtii! Lupaan olla mukana hengessä, ehkä jopa kokeilla itse tuota samaa dieettiä, olisi ihan hauskaa!:)

    Luulen, että meillä on tunnepuolella vähän sama tilanne, hyvien fiilisten suhteen on vähän on/off, seurassa ollessa tuntuu hyvältä ja jälkikäteen saattaa pelkästään ahdistaa. Mutta yritän calm down ja menkööt miten menee:) Enemmän on kuitenkin hyvää kuin huonoa, luulen että huonot jutut on lähinnä pään sisällä, ettei sulla olis samoin?;)

    Kilometrikommentti ÄÄ! Kiitos ja anteeksi ja tsemppihaleja!!♥ ;>

    VastaaPoista
  4. Sehän siinä on, kun ei itse näe mitä toinen näkee itsessä. Voi kun tiedettäisiinkin, niin voisimme olla maailman tyytyväisimpiä ihmisiä! Sinulla on parhaat puolesi ja hän näkee sinussa juuri ne asiat. Eihän hän tietenkään ignooraa kokonaan huonompia puoliasi, mutta ne kompensoivat toisiaan. :)

    VastaaPoista