tiistai 9. elokuuta 2011

I like to eat when no one is looking



Olin tänään Hukan kanssa. Kaupungilla, Hukan luona, sitten taas kaupungilla, sitten taas Hukan luona... Tulin vasta pari tuntia sitten kotiin. Mulla oli hyvä päivä. En syönyt Hukan kanssa ollessani mitään. Se tarjos mulle kyllä ruokaa, mutta kehitin jonkun tekosyyn, ja en syönyt. Join vaan vettä koko päivän. Hukka on tosi hyvässä kunnossa, ja mä en. En halunnut sen näkevän, miten tällainen pullukka tyttö söis hänen ruokansa. Hyihyi...


Mutta, tietty kauheassa nälässäni söin heti kotiin tultuani. Keittoa ja pähkinöitä. Ensimmäinen noista on ihan sallittava ja OK, mutta noi pähkinät on niin mun kiellettyjen listalla. Ei olisi saanut, niistä tuli ihan helvetisti kaloreitakin. Ajattelin unohtaa ton skinny girl dietin (EPÄONNISTUJALÄSKIPASKA!) ja sen sijaan koittaa vaan joka päivä syödä mahdllisimman vähän. Aivan max. 1000 kaloria päivässä. Sekin tuntuu ihan kauhealta määrältä, mutta johonkin munkin on pakko pystyä.


Olen muuten nyt virallisesti rahaton, työtön ja vailla tulevaisuutta. Hip hip hurraa! -.-'

Te ketkä pääsitte opiskelemaan, olkaa tyytyväisiä,


koska mä olen teille kateellinen...





Lots of love,

Marissa

3 kommenttia:

  1. mä oon varma et kaikki menee viel joku päivä paremmin :) Voimia <3

    VastaaPoista
  2. Tuntuu vain todella pelottavalta tuleva, jos ei olekaan enää sitä kannustavaa tekijää vieressä. Ja syömismääräsi ei kyllä kuulosta hirveän paljolta. Millaisia pähkinöitä syöt?
    Päivä kerrallaan nainen, voimia :)

    ps. Minua odottaa varmaan vuoden päästä aivan sama tilanne..

    VastaaPoista
  3. Kiitos kommentista, olet supersweet!♥ Yritän, ehkä, ehkä joskus kun olen kerännyt tarpeeksi rohkeutta!:>

    Itse olen totaalisesti luovuttanut kaikkien dieettien kanssa, jossa on tietyt kalorit per päivä, ei siinä ala kuin vituttaa kun ei niissä pysy kuitenkaan, kun en halua koko elämääni suunnitella niiden mukaan. Tiedän että sä laihdut tuollakin, jätät vaan ylimääräiset pois;>

    Tsemppihaleja beib!

    VastaaPoista