sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Love is not a competition, but im winning





Tänään otin itseäni niskasta kiinni. Nyt saa tää jatkuva lihoaminen loppua. Aion huomenna aloittaa ton skinny girl dietin, mutta aion tehdä siitä sellaisen isompi kalorisen. Eli aion joka päivään lisätä 200 kaloria. Osittain sen takia, että oon nyt syönyt niin paljon, että uskon laihtuvani enemmälläkin. Laitan tohon sivupalkkiin kaikki ne dietin päivittäiset kalorit, kunhan saan aikaiseksi... eli luultavasti vasta huomenna :)


Tänään pitäis jaksaa viel siivota huone, koska tää näyttää vähintään siltä että täällä olis pommi räjähtänyt. Kävin laittamassa kynnet, ja nyt tää postauksen kirjoittaminen on ihan järjettömän hankalaa. No, kauneuden eteen on kärsittävä, se nyt on itsestään selvää.



Olen luultavasti päättänyt mitä teen näiden jätkien kanssa. Tällä hetkellä kun ne vaikuttaa mlemmat vielä oikein mukavilta niin annan asioiden mennä omalla painollaan, ja katson miten käy. Mulla on muutenkin ihan kauhea stressi päällä töiden haun sekä tän mun kroppani kanssa, enkä tosiaan kaipais mitään miestä tähän sotkemaan mun jo ennestään erittäin sotkuista elämää. Jotkut jätkä draamat (ja niistä mahdollisesti seuraavat mätöt) on vaan parempi välttää.


Olen kuitenkin päättänyt laittaa itseni julmasti etusijalle. Nyt laihdun, nyt hankin töitä, ja sitten mä voin olla tyytyväinen kun mä saavutan mun omat tavoitteeni.


Ei sen enempää, kirjoittelen taas kunhan ensin opin käyttämään uusia kynsiäni :D




Lots of love,

Marissa

4 kommenttia:

  1. ois kiva jos uskaltaisit joskus laittaa kuvaa kynsistäs, toki tajuun jos ne on susta liian helposti tunnistettavat.

    tsemei <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos kaunis kannustuksesta, mulla on joku super kaamoskausi menossa urheilun kohdalla:/ Ehkä se tästä!

    Ps. Tykkään superisti tosta, että laitat itsesi nyt muiden edelle, siinä ei ole mitään julmaa! Ja tsemppiä dieettiin, sä kyllä pystyt mihin vaan haluat!

    -Chrystal (http://sokerihumalaa.blogspot.com/)

    VastaaPoista
  3. Ei vitsi tätä blogia on jännä lukee, koska sulla on ihan samanlainen elämäntilanne kun mulla! Ja meillä on jotenki tosi paljon yhteisiä ajatuksia. :D Minäkään en päässyt kouluun, mistä vanhampani kuittaileevat sen minkä ennättävät. Haen kuumeisesti töitä ja yritän laihtua. Sen lisäksi olen vähän väliä parin jätkän ristitulessa ja en ymmärrä mitä ne aina näkee mussa! PS. Yritin tänään alottaa ton skinny girl dieetin mut läskiksihän se meni, kirjaimellisestikin..:D

    VastaaPoista
  4. Kiitoksia kommentistasi :)
    Ja joo, olihan se loppujen lopuksi toi läheisen menetys aika rankkaa, vaikken olis uskonutkaan.

    Tosi hienoa muuten että viittit laittaa ittes muiden edelle, niin sen pitäisikin mennä :)

    VastaaPoista