sunnuntai 7. elokuuta 2011

Up to my old tricks





Tulin eilen kotiin, ja voitte arvata miten käy kun ihminen on kauan erossa jostain rakkaasta. Miten käy kun rakkaan sitten taas kohtaa. Eilen illalla menu:ssa oli laksa överit, ja tänään onkin päivä kulunut vessaan juostessa. Sairaalla ja erittäin kieroutuneella tavalla olen tyytyväinen. Tämä päivä on ollut niin hirveä, etten halua kokea tällaista enää uudelleen. Tietenkin tiedän, etten lopeta laksojen käyttöä tähän, mutta oletan vahvasti, että huomenna aion syödä sen verran hillitymmin, ettei oksennus tai laksojen käyttö tule tarpeeseen.


Oksentamisen on muuten pakko loppua. Välittömästi. Se on ällöttävää ja vastenmielistä, mutta silti mä teen sitä. Se ei saa jatkua. Se ei sitäpaitsi edes auta mua laihtumaan, toisin kuin voisi kuvitella. Mä olen lihonnut. Nyt tavoitepainooni on matkaa 15 kiloa. Ensimmäiseen tavoitteeseen on matkaa 7 kiloa. Sekin on paljon, mutta tiedän että se on saavutettavissa. Se on mun tähänastisen laihduttajan elämäni pienin paino, 7kiloa tästä painosta pienempi luku. Ja mä haluan sen takaisin.


Söin tänään liikaa. Ei, en vieläkään saanut syötyä 600 kaloria. Tänään kaloreita meni kurkusta alas 990, eli tasan tuhat. Mutta huomenna 600. Yksi entinen bloggari ryhtyi tähän diettiin mun kanssa, joten enköhän mä tähän vihdoinkin pysty. Let the slim down begin!




Lots of love,

Marissa

1 kommentti:

  1. Heippahei!
    Löysin blogisi ties mitä kautta, ja luin juuri vaikka kuinka pitkälle asti vanhoja postauksia :D Olisi tosi kiva vaihtaa vähän ajatuksia, jos voisin laittaa vaikka sähköpostia? Ellet sitten halua pysyä ehdottomasti täysin anonyyminä jne :)

    VastaaPoista