tiistai 28. kesäkuuta 2011

Mun päivä kuplassa (&muistutus kysymyspostauksesta)




Tänään on ollut aika tylsä päivä. Ei sinäänsä, näin kyllä pari kaveriani kaupungilla, ja ostin vielä jotain juttuja sitä mun matkaa varten. Mutta silti, jotenkin on ollut sellainen olo, että elää kuplassa. En tiedä olenko selittänyt tästä aiemmin, mutta mulla on usein sellainen olo. Tuntuu siltä kuin eläisi saippuakuplassa, jonka läpi näkee ulkopuolelle, tosin kuplan seinä hieman vääristää. Kupla myös pitää minut visusti omissa oloissani, olin sitten yksinäni tai seurassa. Kaverit saattaa kertoa juttuja, ja minä saatan vastata, mutta unohdan puheet välittömästi.


Ja tänään mä olin kuplassa.


Menin tänään kaverien kanssa myös heseen, josta ostin jäätelön. Nyt on vähän morkkis, koska olen yrittänyt tosissani laihduttaa tota mun matkaa varten. Olen aika hyvin onnistunutkin, tippunut on jossain kymmenessä päivässä pari kiloa. Tiedostan kuitenkin jo nyt että tulen lihoamaan siellä ainakin kilon, ellen jopa enemmän. Mutta siitä hankkiudutaan eroon sitten matkan jälkeen.


Aion tosiaan vastata kaikkiin tulleisiin kysymyksiin (paitsi jos kysytte jotain ihan hirveää) heti palattuani matkaltani, eli vastauspostausta on luvassa joskus 7.-8.7. Ja anonyymistikin voi tietysti kysymyksiä laittaa tulemaan, jos se on helpompaa :)


Postaan vielä huomenna jotain, kyllä mä ehdin ;)

Hyvää tiistaita murut!





Lots of love,

Marissa

1 kommentti:

  1. Minkä takia aloitit blogin pitämisen?
    Oliko sen aloittaminen mielestäsi hyvä vai huono idea?
    Tunnetko toisia blogin pitäjiä ihan livenä?
    Kirjoitat usein käyttäväsi laksatiiveja, oletko niihin koukussa?

    VastaaPoista