torstai 23. kesäkuuta 2011

A fever you cant sweat out







Haha, toi nalle puh kuva on niin totta.


Kävin eilen kampaajalla. Jee, nyt nää mun hiukset on vihdoinkin vähän kesäisemmät.


Se kampaaja olikin sitten tämän ja eilisen päivän ainoa positiivinen asia. Ai miksikö?


No, mulla oli eilen töitä heti sen kampaajan jälkeen. Mun oli pitänyt varata se kampaaja tosi aikaiseksi, että edes ehtisin sinne, koska en mä nyt tietty voi töistä pois olla. Oli sitten sen verran kiire, etten ehtinyt syödä siinä välissä mitään, ja mua alkoikin särkemään pää ihan jumalattomasti heti töihin päästyäni. Luulin sen olevan vain kofeiinin puutosta, joten keitin kahvia, mutta eipä se auttanut pätkääkään. Kun sitten vihdoinkin pääsin joskus kuuden aikoihin kotiin, mittasin itseltäni kuumeen. 40 astetta. Oho.


Tosiaan tää mun pää on särkenyt siitä eilisestä lähtien, eikä mitkään kipulääkkeet auta pätkääkään. Olen ihan loppu, ja paruin koko eilis illan. Mä en muista koska olisin itkenyt viimeksi niin, että muita ihmisiä oli paikalla, mutta en välittänyt. Paruin vaan sitä kipeää päätäni.


Äsken kun mittasin kuumeen, niin mulla näytti enää 39 astetta. Että eiköhän tää tästä. Ja nyt jää sit juhannus juopottelutkin väliin, kun en saa lähteä tässä kunnossa mihinkään. On se mukavaa, kun vanhemmat päättää kaikki asiat täysiikäisen tyttärensä puolesta.


Hauskaa juhannusta teille kaikille murut! Juhlitte sit munkin puolesta ;)




Lots of love,

Marissa





Ps. Arvatkaa ketä on taas ihan koukussa OC-sarjaan? Eikö kesäuusintojen kuuluis olla huonoja? Ei mitään tällaisia mahti sarjoja :D

4 kommenttia:

  1. Ehkä on vaan ihan hyvä että lepäät kotona. :) ja mieti niitä kaloreita joita et sitten juokkaan. Toivottavasti paranet pian ♥

    VastaaPoista
  2. tuossa kuumeessa on kylllä vain hyväksi jäädä kotiin :) joudun varmaan itsekin kun maha niin kipeänä :s
    Katon kans OC:ta nyt kesällä! se on huippusarja:) ja kivaa juhannusta sinnekin=)

    VastaaPoista
  3. Aivan totta. Illat ovat kaikkein raskainta aikaa ajatella.
    Hui kamala, 40 astetta kuumetta? Pikaisia paranemisia! ♥

    VastaaPoista
  4. haha nauroin tolle nallepuh-kuvalle:D

    VastaaPoista