sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

Marissa is GUILTY

Voi helvetti mitä menin tekemään! En voi kertoa siitä edes täällä. Tiedän että tätä blogia lukee yks mun tuttu, enkä halua että kukaan saa ikinä tietää mitä viimeyönä tapahtui. Oudoin puoli koko jutussa on, että miltein mitään ei edes tapahtunut, mutta voi voi kun mun omaatuntoa nyt kolkuttaa. Koitin iskeä hyvän kaverini ex-miestä. Ja jos tää kaveri sais tietää niin se olis varmaan siinä sitten, että välit poikki ja aika välittömästi. Mutta kun se oli niin jännää. Kielletty hedelmä maistuu aina kaikkein makeimmalle. Vaan nytpä kaduttaa oikein olan takaa. Se sanoi, ettei se tuu muistaa tästä illasta kuin kolmasosan, mutta se kuulemma riittää. Voi voi... Mä niin toivon et se unohtais kaiken, niin et mun ei tarvis ikinä vastata yöllisistä flirttailuistani... Siitä miten me naurettiin samoille jutuille, istuttiin kahdestaan kulmapöydässä, ja miten se koitti lämmittää mun jäisiä käsiä...


Mut entä jos se kuitenkin muistaa kaiken selvänä huomenna?


Herätyskello pärähtää soimaan joskus n.4 tunnin kuluttua, ja sitten olisikin semi kiire töihin, eli nyt mun on pakko mennä äkkiä nukkumaan, ja toivoa, että huominen ei tuo tullessaan krapulaa. Postaan huomenna päivällä paremman postauksen...



Love,

Marissa



HUOM!

Muutin kommentointi mahdollisuuksia niin, että nykyään kaikki voivat kommentoida mun blogiin, myös anonyymit. Jos sieltä alkaa kauheasti inhottavia kommentteja tulvimaan, niin vaihdan sen takaisin aiempaan järjestelyyn... Ihan vaan kaikille lukijoille tiedoksi :)

4 kommenttia:

  1. auts :/ toivotaan ettei se muista mitään tai jos muistaakin niin ei ainakaan kerro sitä kellekään eteenpäin!
    mulla oli vähän samanlainen tilanne viime keväänä.. tosin en tarkotuksella mitään yrittäny, mun perustyyli nyt vaan on vähän flirttaileva ja oltiin sen jätkän kanssa muutenkin kavereita.. tä ex-tyttöystävä eli yks mun parhaista lukiokavereista sitten näki koko tilanteen ja veti kauheet raivarit keskellä baaria :s oltiin pari viikkoa puhumatta koska molemmat oli vihasia, lopulta sain sitten selitettyä sille mitä siinä oli tapahtunut ja pyysin anteeks vaikken omasta mielestä mitään väärää ollutkaan tehny :)

    kauhea sepustus tuli mutta ehkä saat siitä vähän vertaistukea :D ja pidä vaan se anonyymi-kommentointi koska mä en oo pariin viikkoon pystyny kommentoimaan kirjautuneena ! eihän sun oo pakko niitä kommentteja julkasta ;)

    -fattie

    http://www.empeach.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Oi voi, kuulostaa liiankin tutulta tollanen. No, toivotaan että herra on unohtanut ainakin sen kolmasosan. :)

    VastaaPoista
  3. Flirttailu tuppaa oleen liian kivaa humalassa. Tilanne ratkeaa sitten joskus jotenkin. Tsemppiä! ♥

    VastaaPoista
  4. Ehkä ystävä ymmärtää. Ehkä sinun kannattaa kertoa hänelle itse, ettei hän kuule muualta. Ehkä niin, hän ei pahoita mieltään lainkaan. Ehkä hän ei suutu, ehkä hän tosissaan ymmärtää.

    Minä en tunne, en tiedä, mutta toivon.

    Flirttailu <3

    VastaaPoista