torstai 16. kesäkuuta 2011

It's called fashion, baby







Laitoin muotiblogin pystyyn. Haha. Katsotaan jos joku sen löytää, niin sitten mulle tuleekin kiusallinen olo. Kävi mielessä tämän blogin kuoppaaminen siinä samalla, ja alusta aloittaminen. Mutta en mä voi luovuttaa. En varsinkaan kun painan vielä näin paljon.

Tänään olikin aikamoinen päivä. Jouduin autokolariin. Hups. No, ei käynyt pahasti tai mitään. Olen ok, ja niin on se toinenkin autoilija. So no worries :)


Tänään en tehnytkään muuten paljon mitään... pyörin kaupungilla, ja shoppailin. Todella järkevää, jos ottaa huomioon että mun pitäis säästää sinne New Yorkiin.


Laihdutus menee vähän paremmin, mutta vieläkin huonosti. Ostin tänään vihdoinkin uusia laksoja. Olo on niiiiiin paljon rauhallisempi nyt kun tietää että niitä on, ihan vaan kaiken varalta. Tyhmää, tiedän... mutta en välitä.


Huomenna menen illalla kaverien kanssa baariin, toivottavasti tulee hauska ilta. Viikonloppuna on myös sen mun läheisen ihmisen hautajaiset. Siinä myös yksi syy miksi haluan sinne baariin. Ei jaksa kalorit niin kiinnostaa, kunhan saa vähän nollattua päätä ennen niitä hautajaisia.


Ei mulla kai muuta. Anteeksi jos (ja KUN) olen nykyään niin huono bloggaaja. Lukijat vaan katoaa, kaks on jo lähtenyt tämän viikon aikana... surullista :(

Mut ihania te, joita jaksaa mun selitykset vielä kiinnostaa, love you beauties!





Lots of love,

Marissa

3 kommenttia:

  1. Aina kun luen sun tekstejä, tulee päähän semmonen mielikuva siusta, miltä näytät ym. (kauniiksi sinua siis ajattelen :D) Jotennn... Olis kiva saaha siusta jotain tietoo/ vähän kuvaa miten pukeudut ym. :)

    VastaaPoista
  2. Voisitko kertoa vähän noista laksoista? Jos siis tarkoitat laksatiiveja, eikö ne vain tyhjennä peräsuolen kaikesta paskasta vai myös vatsan? :D todella tyhmä kysymys mutta olen ajatellut hankkia itsekin niitä ja kaipaisin vaan jotain informaatiota niistä. Olisin kiitollinen jos kertoisit! :) T. Utelias lukija

    VastaaPoista