maanantai 13. kesäkuuta 2011

Marissa has to tell the truth.






Edelliseen postaukseen viitaten, en siis yrittänyt pokata sitä kaverini eksää, vaan tyyppi tuli vastaan, ja mä olen tunnetusti alkoholia nauttineena aika kova flirttailemaan. Ajattelin mainita tästä kaverilleni, mutta en pahemmin keskustella asiasta. Loppujen lopuksi, mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Mutta kyllä mun on silti pakko asiasta hänelle kertoa, ettei se kuule jostain muualta. Koska tää jätkä nyt oli vaan hauskaa seuraa, ja tää mun kaveri on mulle paljon tärkeämpi. Nyt täytyy vaan toivoa, että mun kaveri ei pahastu siitä, että vietin aikaa sen eksän kanssa. Yritän myös olla törmäämättä tähän jätkään. Ja kaikki on taas hyvin in Marissa's world ;)


Takaisin muihin asioihin. Sunnuntaina meni työt parin tunnin yö-unien jälkeen yllättävän hyvin. Inhottaa vaan, kun sitten energian puutteessani päädyin syömään eilen ihan helvetisti. Päädyin myös oksentamaan illalla. Vittu. Ei siitä toivottavasti sen enempää. Ihnottaa tää nykyinen ulkomuoto. Vaa'an mukaan en edes ole lihonnut mitenkään kauheasti, mutta HYI! Vatsa on ihan kamalan näköinen. Olen jotenkin tyytyväinen, että nyt tällä viikolla pitäisi olla vähän kylmempää, niin ei ainakaan tarvitse mennä sinne julkiselle rannalla. Ei tämän löllö vatsan kanssa voi näyttäytyä!



No joo, näin tänään kaveria, ja yritin selvitellä faktoja ja varauksia heinäkuuhun osuvaan matkaani! :D Olen tosi innoissani, että pääsen matkalle... Olen tainnut mainita tästä täällä blogissa jo joskus aiemmin keväällä. Mutta joo, voin selittää siitä joskus vähän enemmän, nyt ei jotenkin innosta. Aihdistaa vaan nää mun läskit. Pitäis laihtua, mutta ei tällä mun juhlimisen (alkolin) määrällä paljon voi laihtua. Tiedän et pitäis varmaan pysyä selvänä, ja välttää niitäkin tuhia kaloreita, mutta ei nyt kesällä ole iltaisin mitään muutakaan tekemistä, varsinkin kun kaikki kaverit menee noin kolme iltaa viikossa johonkin baariin.



Tulipas repaleinen teksti. En pysty nyt keskittymään, läskiahdistus haittaa. Koitan rauhoittua, ja päästä nopeasti nukkumaan. Pitäis saada uusia laksoja ostettua, niin ei tulis oksennettua kun ahdistaa :/




Lots of love

Marissa

2 kommenttia:

  1. No hei jos mitään ei tapahtunu niin kyl se sun kaveri ymmärtää, tai ainakin mun kaverit ymmärtäis. =)

    Jeps, alkoholi on aika kiitettävää tuhoa laihutus projekteille. Yritä aatella, sama kun söisit voita purkista. Energia tiheys on yhtä suuri.

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon kommentistasi <3 Tsemppiä sullekkin !

    VastaaPoista