tiistai 12. huhtikuuta 2011

Keep calm and carry on



Ärsyttää. Eilinen meni tosi hyvin. Ihan nappi suoritus. Silti tänä aamuna vatsa pömpöttää! Mitä, ja lähinnä miksi?! Mulla ei ikinä toi kärsivällisyys ole ollut mikään vahva puoli. En vaan jaksa odottaa tässä rumassa kropassa, että milloin neiti vatsalle sopisi laskeutua sieltä korkeuksista.

Väsyttää.

Eilinen oli ihanan hektinen päivä. Kävin siskon luona, töissä ja hoitamassa pari asiaa. Siskoni muutti juuri, ja oon niin iloinen et se asuu nyt mua niin paljon lähempänä. Jos sitä näkisi enemmän nyt kuin aiemmin, kun sitä ei tosiaan oo paljon koskaan näkynyt.


Tänään pitäisi mennä kaupungille yhden kaverin kanssa. Toivottavasti siinä tulee sit vähän käveltyä jos sais taas vähän jotain kulutettua. Haluan vaan niin laihtua, mielummin heti kuin hetken päästä. Se ei kuitenkaan kai ihan mene niin. Mun täytyy vaan hengittää syvään aina kun tekee mieli repsahtaa, ja muistaa et sitten mun tavoitteet olis sen jälkeen tätäkin kauempana. Just keep calm and carry on. Kyllä mä vielä laihdun, kunhan vaan jaksan jatkaa yrittämistä :)

Olen koukuttanut itseni taas kaikkiin sh dokkareihin. Olen nähnyt ne kaikki jo ainakin kerran, mutta mitäs siitä kertaamisesta aina sanotaan ;)




Lots of love,

Marissa

3 kommenttia:

  1. Kärsivällisyyttä niin kyllä se siitä! :) Joka päivä vähän lähempänä tavoitetta. Onko ollu hyviä kelejä siellä? Täällä ihana kun paistaa aurinko ja on lämmin. :> Tsemiä!

    VastaaPoista
  2. Tuli mieleen, että juotko kenties light-tuotteita tai syötkö sokerittomia pastilleja ym?
    Itsellä nimittäin turvotus häipyi parissa päivässä, kun lopetin noi. Nyt juon vaan kivennäisvettä ja ei oo turvotusongelmaa :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos, pikkuisen alkaaa asiat selvitä =)

    Purkan syöminen kans turvottaa ja jos juo tosi paljon vettä.

    VastaaPoista