maanantai 11. huhtikuuta 2011

Motivation, i love you!



Kiitos kaikista kommenteista, ne piristi tosi paljon mun muuten melko tylsää viikonloppua.


Nyt jymyuutinen... motivaatio on palannut! En tiedä onko tämä hetkellistä, mutta voi luoja. En voi uskoa miten hyvällä mielin olen syönyt tässä jo jonkun aikaa ihan hervottomia määriä ruokaa, ja uskotellut itselleni, että tällainen laihdutus on hullua, ja että mun täytyis syödä "terveellisemmin" ja enemmän. Vaan nytpä tulee tähän lusmuiluun muutos! Tänä aamuna vaaka näytti vielä aika rumia lukemia, ja mun inhoamasta 3 kilosta on jäljellä 2,5kiloa.


Aion siis ehdottomasti vielä laihduttaa noiden jälkeenkin. Nää on vaan ne kilot mitkä mun on pakko saada nyt HETI pois. Esim. viime kesänä olin sen 2.5 kiloa laihempi kuin nyt, eli se on siis todellakin pakko saada pudotettua. Nää on tällaisia hiton "takapakki" kiloja mun oi niin terveellisestä elämästä.


Aion myös yrittää vähentää hiilarien syöntiä, mutta sepäs onkin helpommin sanottu kuin tehty. Vietin suurimman osan sunnuntaista kalorilaskuri sivulla, katsoen eri ruokien ravintoarvoja, ja tietty siis myös hiilari määriä. Ja noita hiton hiilihydraatteja on ihan kaikessa! Eihän niistä pääse eroon millään, varsinkin kun ei syö pahemmin tota lihaa. Eli siitä saattaa tulla ongelma, mutta panikoin sitä joku toinen kerta.


Kalorien laskenta on kuitenkin mulle vielä se tärkeämpi asia, kun siinä olen jokseenkin taitavampi. se on se tuttu ja turvallinen, kaloreihin voi sentään luottaa jos jotkut hiton hiilari määrät kusee. Kuntoiluakin voisi lisätä, aluksi ainakin näin lihaskunnon kannalta. Kävin tänään myös kävelylenkillä, koska mun polvet ei todellakaan kestä tota juoksemista. Niitäkin vois alkaa tehdä useammin, vaikkei ne nyt paljon mitään kulutakkaan. Tyhjää parepi kuitenkin.




Love,

Marissa

1 kommentti:

  1. Onneks olkoon, mäkin toivoisin löytäväni motivaation vielä jostain! :)

    VastaaPoista