torstai 14. huhtikuuta 2011

A good day vol.2



Tänäänkin on mennyt yllättävän hyvin. Ihanaa kun on tällanen putki päällä! Huomisesta en sitten tiedä, saattaa olla että olen menossa kaverien kanssa baariin, jolloin kalorit tietty nousee. Mut se on kyllä sen arvoista, hihi.


Sitä jätkääkin pitäis taas nähdä. Jotenkin niin paljon mukavampi nähdä sitä nyt kun on mennyt hyvin, eikä ole niin valas olo kuin yleensä. On sellainen fiilis, että on pieni mahdollisuus, että se oikeasti pitää mua ihan kivan näköisenä. Joo, epävarmuus on mulla jatkuvana kaverina. En varmaan ole tässä porukassa ainoa.


Tänään olen myös yrittänyt etsiä itselleni töitä, koska tämän hetkisestä duunistani saa todella vähän palkkaa, eikä siihen mene pahemmin aikaa viikolla, eli ihan normi työpaikallekin olisi hyvin aikaa. Ajattelin et jos löytäisin vaikka vaan jonkun siivoaja duunin nyt alku kesäksi ja kesälomaksi, niin saisin siitä vähän rahaa kesän menoja varten.



Olen selvinnyt tänään taas todella monesta houkutuksesta ihan vain hengittämällä. Kuullostaa oudolta, mutta esim. kun mun teki mieli jäätelöä, niin vedin syvään henkeä, ja ajattelin mielessäni "keep calm and carry on". Ja jotenkin tuli niin hyvä fiilis sen jälkeen vaan jatkaa sitä mitä olin tekemässä, niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Niinkuin en olisi jo mielessäni nähnyt itseäni juoksemassa kohti keittiötä mättö mielessä. Mutta ei, pysyin rauhallisena, ja jatkoin hommiani. Mitäs sitä turhia kaloreita syömään? Pitää vaan pitää tavoitteet mielessä ;)




Think thin,

Marissa

2 kommenttia: