lauantai 16. huhtikuuta 2011

Pasta perjantai



Eilen mä epäonnistuin. Vietin illan Jätkän seurassa, ja päätin esittää mahdollisimman normaalia. Mentiin leffaan, jonne onnistuneesti otin vaan light colan. Sen leffan jälkeen tää Jätkä kuitenkin halus väkisin viedä mut syömään. Ja en mä osannu kieltäytyä, eli mentiin sit syömään. Otin siellä kana pastan, ihan ku en oils keksinyt mitään sen kalorisempaa. Söin siitä annoksesta ehkä joku puolet, kuinkakohan paljon kaloreita siitäkin tuli??


Oli muuten todella ahdistavaa, et kun se sai ennen mua syötyä, niin sen jälkeen se vaan katseli ku mä syön. Tai no tietty se jutteli ja näin, mut oli silti tosi ahdistavaa. No, en pystynyt sit enää pahemmin syömään, ehkä joku pari haarukallista. Keskityin lähinnä veteni juomiseen.


Olin kirjoittanut eilen illalla puhelimeeni 8 viestin mittaisen ahdistus viestin matkalla kotiin. No, se ei mua mitenkään rauhoittanut, vaan päin vastoin. Kotiin päästyäni järkeilin, että siinä pastassa oli niin paljon rasvaa, että siitä on pakko päästä eroon. Yritin löytää laksoja, mut olin syöny ne kaikki jo aikoja sitten. Joten päädyin syömään viisaana tyttönä vähän lisää, all bran muroja (koska niissä on kuitua, ajattelin et se ajaa saman asian ku laksat). Sen jälkeen vatsa olikin ihan täynnä, se pömpötti, ja mua ahdisti. Päädyin sitten huonoon ratkaisuun, nimittäin vessaan painamaan delete-nappulaa. Hyi mua.


Mutta tänään menee paremmin! Päivän aion mennä mahd. vähillä kaloreilla, ja illalla mennään kavereiden kanssa baariin. Aion sielläkin kuitenkin mennä semi kohtuudella, alkoholi kun ei ole mikään laihdutuksen ystävä. Tästä illasta tuleekin varmaan melkoisen hauska, koska siitä on jo jonkun aikaa kun ollaan viimeksi oltu tyttöporukalla liikenteessä :)


Tarkoitus olis tänään myös kuntoilla päivän aikana melko reippaasti, lähinnä rangaistukseksi tosta eilisen oksentelusta. Ja tietty ylipäätään siitä ylensyönnistä.


Aivan,ja äitini sanoi minua tänään hirviöksi. Kiitos äiti, tuollaiset kommentit todella vahvistavat mun itsetuntoa...




Keep calm and carry on,

Marissa

3 kommenttia:

  1. Voi kiitos, tuli tosi hyvä mieli tosta sun kommentista<3
    Säki oot tosi tärkeä<3 haleja!

    VastaaPoista
  2. Joo tuli vaa semmone et "apua mun blogi on tylsä ja pia kukaa ei lue tätä yhyyyy!" XD
    No krapulas tulee aina syötyy ihan hirveesti ja eiköhän se sillon oo sallittuaki. Samoin<3

    VastaaPoista
  3. Hyvä nainen, ei se elämä yhteen pasta ateriaan kaadu! :) Mie oisin saanut olla oksentamassa koko viikonlopun jos oisin miun saamista kaloreista,rasvoista ja sokereista ahdistunut! :D Ei tuollaista oksentelua enää,eihän? Tsemiä hirmuna, välillä pitää osata vähän höllätä tän laihdutuksenkin kanssa, seuraava päivä on varmasti jo edes vähän parempi! :>

    VastaaPoista