perjantai 20. marraskuuta 2009

yesterdays feelings will all be lost in time


Alkuun vähän eilisestä, jonka siis kirjoitin jo eilen, mut en ehtinyt postata :)





EILEN:


klo 7:20


Nukuin pommiin, joten ei ollut mikään ihme että en ehtinyt syödä mun normiaamupalaa. Join vaan kevyt actimelin, 30 kcal. Meikkaaminen on vaan mun mielestä jotain paljon tärkeämpää kuin aamupalan syöminen. Koulua on tänään Liikaa, mutta näen sentään koulun jälkeen poikaa. Me ollaan nyt ihan virallisesti yhdessä, jos yhtään ketään kiinnostaa x)





klo 15.15


Tulin just kotiin. En nähnytkään koulun jälkeen poikaa, sillä olikin pidempi päivä tänään. Olen melko ärtynyt, luultavasti verensokerin alhaisuuden vuoksi. Meinasin nukahtaa koulussa jokaisella tunnilla. Ruokaa söin todella vähän, salaattia, ja pari haarukallista jotain riisiä.
Ajattelin ottaa päiväunet, oon vaan ihan poikki.





klo. 19.15


Heräsin päiväuniltani joskus klo 17.30
Siitä sitten syömään. Se oli jotenkin tosi outoa, ruokana oli yhtä mun lempparia: kasvispihvejä. Mun äiti oli paistanut ne pannulla, ja ne tirisi rasvasta. Mua yökötti ihan sairaasti, meinas tulla ylös koko ajan kun mä söin niitä. Sain tuskin kolmasosan siitä pihvistä alas. Outoa, mutta hyvä sinäänsä. Eipähän tullut ylisyötyä :)
Sen jälkeen lähdin vauhdilla omaan huoneeseeni, koska ne alko juomaan kahvia, ja suklaata sen kanssa. hyihyihyi... Nyt oon vaan koneella, ja odotan Chloea, joka on täällä jonkun 20 min päästä :))
. . . .


Päivän kalorit jäi 455 :)




TÄNÄÄN:


Oikeestaan mitään ei ole tänään tapahtununt. Chloe lähti joskus yhdeltätoista, ja tähän mennessä olen syönyt ihan liikaa, aamupalaa, ja muroja (!!!)... toivotaan et en sekoile tänään enää sen enempää, et saan pidettyä päivän kalorit kuosissa :) Aijon mennä lukemaan kokeisiin, joten en varmaan tuu editoimaan tätä enää tänään, koska mitään jännää ei mitä luultavimmin tule tapahtumaan. Bye, kerron huomenna menikö tää päivä mun oman turvallisen muotin mukaan, vai päätinkö lihottaa itseni valaaksi taas kerran... toivottavasti ei : /

8 kommenttia:

  1. Oi seurustelet, onnea !

    Toivottavasti tää päivä meni hyvin. =)

    VastaaPoista
  2. Jep, ja minullekkin on monta kertaa sanottu kuinka ongelmia ei saisi jakaa pelkkien kavereiden kesken (toki niittenkin kanssa jos haluaa mutta kannattaisi puhua myös aikuiselle), mutta ei sitä nyt ihan suoraan viitsisi sanoa että mene puhumaan jollekkin muulle. Paha tilanne :/
    Tsemppiä sulle ♥

    VastaaPoista
  3. Hei.
    Ihanaa että seurustelet.

    Olin kauan pois koneelta kun kone oli rikki ja en vain pystynyt tulemaan koneelle joten siksi vasta nyt tuon uuden postasinkin. Oli ihana huomata että edes jotkut vähän aktiivisemmin seurailee. Kiitos.

    Miten siun päivä on mennyt?

    VastaaPoista
  4. niin, tulispa kunnon talvi. sellanen ihana. ja btw onnea sulle ja sille pojalle (:

    VastaaPoista
  5. Apua apua nyt miun pitää tsempata tän laihuttamisen kans ku oot ottanu jo miut noin pahasti kiinni :D Onnee siitä ;)

    VastaaPoista
  6. Onnea sulle ton seurustelun johdosta :) Kuten moneen muuhunkin samanlaiseen blogiin olen jo kommentoinut, eli siis olisi kiva jos lisäisit blogisi Bloglovin'-sivustolle, jotta voisin seurata päivityksiäsi sitä kautta :)

    VastaaPoista
  7. Oi ihanaa, onnee teiän suhteelle!!<3

    Ja jep, meikkaaminen ON huomattavasti tärkeempää ku joku aamupala :D

    Tsemppihaleja!<3

    VastaaPoista
  8. oi onnee seurustelusta!!:) ja tsemppiä laihdutukseen!:)

    VastaaPoista