maanantai 16. marraskuuta 2009

the old me is dead and gone, and i dont know the person who is left in me


olen niin suuri pettymys itselleni etten edes tajua.


tai siis korjaus:


olen niin suuri etten edes tajua



lihottu on, ja ihan vitusti onkin



en tiedä mitä sanoa, tekee oikeasti vaan mieli itkeä. Tiedän ettei se sillä parane, mut en pysty muuhunkaan. Haluaisin uhota, ja luvata, että huomenna tää alkaa taas, ja et mä onnistun, mut en vaan tiedä.


Ai niin, oon nyt sen pojan kanssa yhdessä. Mut jos lihoan tätä tahtia, niin ei varmaan kyl olla kauan. Mä en tiedä pystynkö tähänkään...


Heittäkää mua jollain kivellä päähän, takokaa muhun motivaatiota edes sen verran, et pääsisin taas alkuun...


Aivan, ja koska en kehtaa sanoa tämän hetkistä painoani, poistanko painon sivupalkista? mitä tuumaatte.


Anteeks tällanen kökkö postaus, jos mua alkaa ärsyttää tää teini valitus, niin poistan tän myöhemmin.


love and way too many calories,
Marissa

3 kommenttia:

  1. Sun kannattaa ottaa se poika motivaatioks :) tai sillai, sillee mul toimii suurimmaks osaks :) Tai no, failia on koko ajan... mut siis sillai :)

    Huomen on uus päivä, sit sä onnistut, alota jo nyt! :) Tai sitten, ala syömään taas kunnolla... jos vaan pystyt :)

    Tsemei :) <3

    VastaaPoista
  2. Joo :) se ilta ei kyllä sillo menny ihan putkeen... tuli syötyä vähän liikaa.

    Mut toivottavasti sulla on menny hyvin :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos todella paljon. Hengissä ollaan :) <3

    VastaaPoista