maanantai 2. marraskuuta 2009

I'll show you a world that you can understand


Mun mahaan sattuuuu...


Kai se on vaan positiivista, tietää että se pienenee. Tänään oon syönyt omasta mielestäni aika paljon (joku 500 kaloria) Jotenkin on niin sellanen possu olo, et on vaan ollut koko ajan lappaamassa ruokaa naamaan. Koulussakin söin enemmän kuin olin suunnitellut, ja se vähän ärsytti. Ärsyttää myös se, et yks mun parhaista kavereista koulussa on niiiiin laiha. Siis sen bmi on joku 16.5 tai jotaan...
Ja arvatkaa vaan syökö se karkkeja oikeasti joka päivä! Ei vaan oo reilua!


no joo, tänään ei oo oikein tapahtunut mitään. Oon vaan tehnyt kouluhommia, käynyt kaupassa, ja auttanut ruoanlaitossa... en mitään erikoista.
Mä tykkään tällasista päivistä aika paljon. Päivistä, jotka vaan juoksee ohi. Just vasta oli aamu, ja nyt on jo ilta :]
Taas joulu on vähän lähempänä.
Perjaatteessa mua jännittää, et saanko laihduttua tarpeeksi jouluruokia varten. Koska niitä mä syön, vaikka en sen jälkeen söis enää ikinä mitään! Joulu on mun juhla, se paras aika vuodesta. iik, nyt täytyy mennä, kun sisko tulee kyttää, love you <3




Marissa <3

5 kommenttia:

  1. Joo, varmaan kirjottelen siitä ohjelmasta (tai laitan sen johonkin näkyviin) sitten kun sen aika on :) Ja kun oon sen väsänny :D

    VastaaPoista
  2. ihana postaus! Kirjoitat piristävän positiivisesti :)

    VastaaPoista
  3. Laihat kaverit on ärsyttäviä. I know...

    On todellakin hyvä, että oon päässyt oksentelusta ! :)

    VastaaPoista
  4. Mä en ikinä pystyis laihduttaan olemalla kokoneen syömättä tai tosi vähällä ruualla. Ehkä mun on vaan koitettava liikunnan lisäämistä :) Liikutko sä paljon vai jätätkö vaan syömättä?

    VastaaPoista