sunnuntai 6. joulukuuta 2009

I wont make the same mistakes. Im dying not to hurt you


~Cobra Starship - One day, robots will cry


Olen ollut pitkään poissa... remember me? ;)



Syytä pitkään katoamiseen en oikeen enää edes muista.
Bloggaamisen jatkaminen vaan vaikeutui koko ajan. Mitä pidempään on poissa, sitä vaikeempi on palata, kun on totuttautunut siitä tavasta pois.



Okei, eli syömiset on mennyt miten milloinkin. Välillä huonosti, välillä erittäin huonosti.



Ja paino on noussut, ja laskenut, ja sitten taas noussut -.-'



Mulla on viimeiset noin 2 viikkoa ollut jojoilua, ja pömppömahan kasvamista. yhyyy!



Mut nyt se loppuu!
Tai no, oikeastaan se loppui jo eilen, mut kuten sanoin, kirjoittaminen on taas vaihteeksi todella vaikeaa.



En varmaan tuu tänne ihan niin usein enää kuin mitä joskus tulin. Laihdutukseen on kuitenkin taas monia hyviä syitä, joten sillä mennään. Tää hullutus jatkuu, koska mä haluan laihtua. Taas. Enemmän kuin piiitkään aikaan.



Tietysti ongelmiakin löytyy, ylläri pylläri



Suurin näistä ongelmista on mun ihana poikakaveri P.

Mä kerroin sille kaiken mitä tähän mun syömisvammaamiseen tulee, ja se otti sen ihan hyvin :)
Mut tää oli jo jonkun aikaa sitten, enkä mä varsinaisesti sillä hetkellä laihduttanut. Ja mä oon aika 100 prosenttisen varma, et se kyllä huomaa jos mä alan laihtumaan, tai jos alan kieltäytyy kaikesta ruosta mitä se tarjoaa. Ja sit se vetää siitä jotain johtopäätöksiä, jotka on täysin oikeita. Koska se tietää. : /



Jouluruoat on tietty myös ongelma, mut jotenkin paljon pienempi kuin tää ensimmäinen. Kaikesta voi kieltäytyä, eikä sellaista ruokaa ole olemassakaan, joka olisi PAKKO syödä. Se, my dear readers, on myytti, jonka turvin läskit pysyy läskeinä.



No joo, ihanaa olla taas täällä. Mulla on teidän postauksia rästissä varmaan miljoonasatatuhatta, joten en kyl jaksa niit kaikkia lukea :P Luen uusimmat, ja kommentoin tyhmillä kysymyksillä, kun oon ihan pihalla




LOVE YOU,

Marissa xo

8 kommenttia:

  1. Kivaa että tänne palaa ihmiset takaisin, kun noissa lukemissani blogeissa on ollut vähän hiljaista... :)
    No mutta tsemppiä vain!

    VastaaPoista
  2. Hyvä että sulla on joku kuka huolehtii :)
    <3

    VastaaPoista
  3. Haloo haloo hei miun on pakko udella mitä meinasit ostaa poikaystävälles joululahjaks koska oon ihan pihalla mitä ostasin eikä kukaan kaverikaan osaa auttaa järkevällä talvalla ja ä.. :< Vinkkiä? Kiva kuulla siustaki piiiitkästä aikaa ;>

    VastaaPoista
  4. hii, ihanaa et tulit takasin(: ja tsemppi päälle<3

    VastaaPoista