torstai 19. marraskuuta 2009

no photo, cus im lazy like that :P

En postannut eilen, sorry dolls. Oli kiire, ja koulujutut painoi päälle. Olin myös kaupungilla tosi pitkään...

Kalorit kertyi eilen johonkin 410 :) Turvotus mun mahan kohdalta on vihdoinkin laskenut, se oli noussut aivan kauhean näköiseksi viimeisen viikon aikana : / no, pitää olla siitäkin tyytyväinen, vielä kun sais puntarin numerot laskemaan samaan turvalliseen lukuun missä ne oli jonkun aikaa sitten.

Tänään kalorit on tähän mennessa 450, mut syön vielä iltapalaa, joten kalorit päätyy johonkin 500-510, riippuu mitä päätän syödä :P

Tänään on ollut aika tylsä päivä... oon ollut ihan sairaan väsynyt, ja otinkin torkut koulun jälkeen, mitä en oikeasti ikinä tee.

No joo, kohta alkaa koeviikot, ja mä pelkään et kaikki niistä tulee menemään huonosti. Taidankin mennä lukemaan vaikka niitä nyt (tai katsomaan tv:tä :P)
Editoin ehkä myöhemmin, mikäli mulle tulee tylsää xD



lots of love,
Marissa <3

2 kommenttia:

  1. Oi kiitos Marissa <3 ja onnee koeviikolle! ne ei tosiaankaan oo mitään kivoja :S

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä ja onnee koeviikolle ! =)

    VastaaPoista