sunnuntai 1. marraskuuta 2009

Shoppailupäivä :]


Voi LOL tätä kuvaa... Ketä te haluaisitte olla näistä kolmesta hurmaavasta naisesta? ;D

Olen pitänyt koko viikolopun ajan hiljaiseloa, enkä ole oikein jaksanut postata mitään
Anteeksi!


Tänään aamulla vaaka näytti vihdoin kauan odotetun lukeman, eli 58 kiloa :] Tämä tietenkin tarkoitti, että pääsin tänään vihdoin shoppailemaan. jee jee jee :D
Olinkin jo ehdottomasti uusien vaatteiden tarpeessa. Koko päivä on vierähtänyt kaupungilla pyöriessä, ja ruokailukin on jäänyt vähäiselle. Laitan kaloreista tarkempaa edittiä illalla...jos jaksan :P
Olen aivan varma, että niitä tulee vielä kertymään, koska koko loppu ilta tulee menemään porukoiden seurassa.


Olen myös tänään ollut niiiiin innoissani joulusta. Koska on marraskuun ensimmäinen päivä, on mun mielestä aivan ehdotonta alkaa jo suunnitelemaan kaikkea... tiedän, olen hullu :D

Mutta eikö muka ole ihanaa?! Saan ensimmäisen kerran olla se henkilö meidän joulunvietto porukasta, jolle tuputetaan ruokaa, ja joka on se kaikkein laihoin... eikä lihavin, kuten aiemmin. Mä haluan olla se, joka saat muut kateelliseksi syömällä pipareita.


Joo, aika paatokselliseksi meni taas, hehe. Oon vaan oikeasti niin innoissani. Mun laihdutus sujuu nyt niin hienosti, että alan epäilemään, että missä kohtaa oikein feilaan : / Tällasta mä alan aina miettimään, kun on mennyt liian hyvin liian kauan...
Tässä kuussa mulla on kuitenkin jo nyt vähintään 3 kunnon mättö&juomis -juhlaa, joten olis todella toivottavaa, että muut päivät onnistuis TODELLA hyvin... wish me luck ;]






Lots of love, you can do it,
Marissa <3
edit klo 22.00
Päivän kalorit noin 250, ja liikuntaa noin 250 :]
ei mulla muuta, hyvää yötä kullat

7 kommenttia:

  1. Ihana kuulla, että jollain menee hyvin! :) tsemppii jatkoon!<3

    VastaaPoista
  2. Sen kirjan olenkin joskus lukenut, pidin siitä myös. Voisin lainata sen vaikka uudelleen =)

    VastaaPoista
  3. Ihana blogi!

    Joo, oon samanlainen ton joulun kans :D Nyt saa intoilla ja suunnitella lahjoja ja kaikkee, onhan jo marraskuu! :DD

    VastaaPoista
  4. ooh minäkin haluun olla jouluna toi henkilö=) se motivoi!!

    VastaaPoista
  5. Oiii onnea! ;) Kiva et siulle kuuluu hyvää ja menee hyvin. Murh itekki kaipaan/himoan/TARVITSEN uusia vaatteita!! :@ Jos voitan lotossa niin menee kyl koko vaatekaappi uusiks.. hmm.. hankala kyl voittaa kun ei lottoa? :S :D

    VastaaPoista
  6. ja tottakai mä tähän pystyn, ku säki pystyt ja on näi hyvä porukka tukena ;)

    VastaaPoista