tiistai 17. marraskuuta 2009

First day of the same old fight


JEEee!

tänään sain vihdoinkin taas onnistuneen päivän. Kaloreita kertyi 410.

Tajusin eilen yhden asian, mikä pysyi mun mielessä tänään koko päivän:


You dont fail unless you stop trying


Eli ton mukaan oon tänään porskuttanut eteenpäin. Koulussa skippasin ruokailun, ja kävin vaan shoppailemassa. Pukukoppi oli taas pahin mahdollinen paikka, ahdistuksen valtaamana olin siellä varmaan puoli tuntia. Mut sit tajusin taas ton lauseen, ja tajusin, että tää on kaikki mun käsissä.


Mä tiedän mitä mä haluan. Miten mä silti aina epäonnistun? Mä tiedän et ne murot mitä voisin syödä ei ole sitä mitä oikeasti haluan. Minä.Haluan.Olla.LAIHA...


Joten mitä mä teen syödessäni jotaan helvetin pullaa


No, sanonpahan vaan....


NEVER again ;)


Lots of love, stay strong dolls,

Marissa <3>


8 kommenttia:

  1. Oli pakko kirjottaa toi lause ylös itselle.

    VastaaPoista
  2. Hyvä lause, taidan ottaa sen itsellenikin ylös :)

    VastaaPoista
  3. motivoivaa tekstiä ja hyvä lause ! Tsemppiä :)

    VastaaPoista
  4. Loistavaa, kiitos taas kerran psyykkaamisesta! <3 Just tollaset lauseet on parhaita ja niiden avulla me laihdutaan, tsemppii!! :)

    VastaaPoista
  5. Hyvä lause, tsemppaa kyllä tosi hyvin ;)

    VastaaPoista
  6. Kirjoitin tuon lauseen ylös, ja oon nyt hokenut sitä koko päivän. Ihana lause ja ihan totta!
    Tsemii♥

    VastaaPoista
  7. Voimia muru. :) Ähääääääää asjkdasjd itehhän kävin tänää Raxissa.. Jep, RAXISSA mässäilemässä!! Voin ehkä taas vaan nauraa itelleni ja hyville epäonnistuneille yrityksilleni.. :E No mut kyl tää tästä. Hävität ne murot niin ei tuu sit niitä syötyy ;)

    VastaaPoista
  8. Voi kiitos:) joo niinhän ne on <3...yleensä :D
    ja tsemppii sulle! ;)

    VastaaPoista