torstai 5. marraskuuta 2009

A teenage vow in a parking lot: "till tonight do us part"


Fall out boy - Hum hallelujah



Lumi tuli


Rakastan lunta. Se on niin kevyttä, kaunista ja jouluista. Lumi antaa tälle hyiselle kylmyydelle syyn ja selityksen. Kun lunta sataa, kuuluukin olla kylmä. Se ei haittaa mua enää niin paljon. Toki meinasin saada tänä aamuna hypotermia kohtauksen bussipysäkillä, mutta olen jo täysin palautunut siitä. Ja kyllä piristi koulussa oloakin kun tiesi, että ikkunalasin ulkopuolella pienet valkoiset hiutaleet kieppuivat ilman halki maata kohti. Ahh ihanuutta :))


Liukastelin tänään myös kaverin luo koulun jälkeen. Se oli todella hauskaa, ja sain sen varjolla skipattua päivällisen. Toki siellä tuli syötyä vaan jotaan paskaa, mutta onneksi vain pieni määrä...



Koska on soveliasta mennä ostamaan jouluroinaa? HALUAN jo kaikki kuuset, kynttilät, valot ja muut koristeet piristämään synkkää ja tylsää huonettani. Ei niin että mulla olisi varaa ostaa mitään -_-' Voisin kyllä kaydä koluamassa jonkun askartelu liikkeen, ja alkaa itse väsäämään jotain ( jos koulu ei olisi näin aikaa vievää siis)
_
Parin viikon päästä alkaa koululiikunta, ja mä panikoin!!!1! Mä vihaan koululiikuntaa. Se on oikeasti yks mun laihdutuksen mega syitä, koska oon aina ollut huonoin JOKA lajissa. En edes huijaa. Kaikki läskipossutkin (siis mun lisäkseni) veti parempia tuloksia, ja tuli valittua joukkueisiin mua ennen. Aina.
_
Joten nytpä mä aijon näyttää niille, etten pysty tekemään niitä juttuja koska oon liian laiha, enkä sen takia että oon ihan hervoton valas... Vielä mä saan viimeisen naurun!
Love,
Marissa :)

6 kommenttia:

  1. Mä oon jo suunnitellu 3-5 ihmisen joululahjat valmiiks ja ripustanu yhden (VAAN !) ylisöpön joulupallon ovenpäälle kun se on niin ylisöpö :D ♥ Jouluun on jotain puoltoist kuukautta jajajajaja >: mut kai se on parempi ajoissa kun myöhässä? :D

    VastaaPoista
  2. Kiitti vinkistä ;) joo mäkin toivon että pystyn tähän! :)

    VastaaPoista
  3. Voi sua, ajattele se koululiikunta positiivisena lisänä, ite tykkään siitä vaan ja ainoastaan sen takii et tulee ees jotain liikuntaa pakosta harrastettuu 4h viikossa :D Paitsi oon lintsannu jo 6h niitä.. ;E Meille ei oo satanu viel lunta :l Ite haluisin et satas vaan sillee vähä lunta tänä talvena, et kesä tulis sit nopeemmi :)

    Jep, ei hätä ollukkaan taas tän näkönen eilen iltapaino oli 58.4 ja aamulla 58.6 kg?? Mut ihmettelen vaan tota heittoo tos, voiskoha johtuu siit et naistenpäivät alko viime yön? :s :o

    VastaaPoista
  4. Ihanaa että joulu tulee! Ainut ongelma on että painon pitäisi pudota samaa tahtia joulun tulon kanssa..
    Koululiikunta on aika ärsyttävää, mutta itse ajattelen vain sitä kuinka kalorit palavat ja laihdun.
    Voimia sulle<3

    VastaaPoista