sunnuntai 1. toukokuuta 2011

I have 33 days to make myself as this as possible





Vappu oli ihan hauska... toisin kuin viime vuonna, en tänä vappuna päätynyt illan päätteeksi oksentamaan. Eli ihan positiivinen mieli jäi tosta lauantain juhlimisesta. Ei lähtenyt lapasesta, eikä edes ollut mikään kauhea krapula tänä aamuna.




Huomenna mun täytyy herätä jo joskus aamun sarastaessa, kun oon lupautunut sukulaiselle lastenvahdiksi. Siinä menee sit suurin osa huomista päivää, ja toivottavasti se lasten perässä juokseminen kuluttais vähän tän viikonlopun järkyttävää kalorisaldoa... oi voi




Tajusin tänään, et mulla on 33 päivää aikaa laihtua ennen Yo-juhlia! Käääääks! Kauhea kiirehän tässä tulee, mut jos (ja kun) motivaatio pysyy korkealla, niin mun pitäis olla aika laihassa kunnossa siihen kesäkuuhun mennnessä :)


Mikään ei saa nyt saada mua repsahtamaan.


Ton lauseen jälkeen on ehkä myös hyvä mainita, että mulla on tosiaan myös seuraavana 4 viikonloppuna kaikkina sekä perjantaina että lauantaina juhlat, eli laihdutus jää vain arkipäiviin. Sen täytyy silti riittää... kun pakko on.



Päivitän taas huomenna, silloin voisin käydä vaa'allakin. Pelottaa jo valmiiksi ihan helvetisti, en oikeasti haluaisi edes tietää.




Love,

Marissa

2 kommenttia:

  1. Hei mulla ois tässä vajaat 2 viikkoa saada tää turvotus pois ennen omia valmistujais juhlia! ;D Enkä ole vaa'allekkaan uskaltautunut :D No eiköhän me tähän pystytä, tsemiä! :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on ihan järkyttävä kiire kesäkuntoon! Siks alotinkin bloggaamaan mun extreme dietistä.. pakko onnistua!

    VastaaPoista