tiistai 3. toukokuuta 2011

Too tired to care, think, or feel





Olen niin väsynyt etten ole varmaan ikinä ollut. Ajatuskaan ei kulje sitten ollenkaan. Kaloreita tullut joku 1300, mut en jaksa välittää. Tuntuu kuin olisin unessa, vaikka kuitenkin tiedostan olevani valveilla.


Olen nyt siis huolehtinut niistä sukulaisen lapsista tän ja eilisen päivän. Ja siis ei oikeasti, niiden energialla ei ole mitään rajaa. Olen joutunut heräämään monta tuntia aiemmin kuin normaalisti, joten pientä univajetta on selkeästi havaittavissa. Olen molempina päivinä ollut kello kymmeneen mennessä (aamulla) ollut jo ihan loppu. Nää lapset on siis kaikki alle kouluikäisiä. Ja tällä hetkellä on sellainen olo etten ikinä hanki lapsia. Ei musta ole tällaiseen hommaan.



Huomenna yriän keskittyä vähiin kaloreihin. Mutta nyt menen nukkumaan, ennen kuin nukahdan tähän tietokoneen päälle.






Lots of love,

Marissa

2 kommenttia:

  1. Voi ei, otan osaa! :D Eikun unta palloon niin jaksaa taas! :)

    VastaaPoista
  2. Käy kurkkaamas mun blogia, siel on sulle yks juttu :)

    VastaaPoista