tiistai 24. toukokuuta 2011

Get thin or die trying



Okei, eli syömiset on muuttunut terveellisemmiksi kuin mitä ne nyt on jonkun aikaa ollut. Määrät on silti vielä liian suuria. Tai no, riittävän suuria estämään mua laihtumasta. Tänään paremmin. Toivottavasti. Hitto kun olen taas kipeä, niin en oikein uskalla urheilla. Muutenkin rintaan ahdistaa, ja keuhkoihin sattuu.


Eilinen oli melko hektinen päivä. Näin kaverin kaupungilla, mentiin syömään (huono idea!!!) ja sain ostettua kaikkia pikku juttuja mun yo-juhliin. Eli asiat on taas vähän paremmin hoidossa, ja tuntuu että ne langat olis vihdoinkin suurimmaksi osaksi mun käsissä. Toivottavasti kaikki menis sit itse juhlassa hyvin.


Ja toivon todella että saisin laihduttua niihin yo juhliin. Muutenkin, kesä on ihan ovella, ja mä se vaan nätytän joltain valaalta. Eihän sen pitäisi vaikuttaa muhun, kaikki on oikeasti ihan nättejä just sellaisena kuin jo on. Mut mä en halua olla vaan "ihan nätti", vaan mä haluan olla kaunis. Omasta mielestäni, en muiden mielestä. Tai no mielellään myös muiden mielestä, mutta jos olisin itse itseeni tyytyväinen, ei mua muiden mielipiteet paljon kiinnostaisi.


Tänään olen ollut vain kotona, lukenut pääsykokeisiin, ja katsonut netistä Gossip Girlin neljättä tuotantokautta. Eli oon vaan ottanut rennosti, ja toivonut et tää kuume laskis, ja yskiminen loppuis. Inhoan olla kipeänä, kun silloin ei saa mitään oikein aikaiseksi, ja tulee vaan tuhlattua koko päivä johonkin ihan turhaan. Sain tänään myös luettua erään kirjasarjan loppuun ja nyt en tiedä mitä lukisin seuraavaksi.


Eli toivoisin teiltä ehdotuksia; Mitä kirjaa/ kirjasarjaa voisitte mulle suositella? Ei yhtään haittais jos se olis joku syömishäiriö juttu, kun ne nyt mua sattuneesta syystä kiinnostaa. Myös joku täysi hömppä sopis hyvin näin kesää ajatellen rannalle luettavaksi ;)


Eli ehdotuksia tänne päin! :)







Lots of love,

Marissa

4 kommenttia:

  1. Tapa minut, äiti! se on tosi hyvä! kannattaa lukia, se on äitin kertomus tytöstään joka sairasti anoreksiaa. Aivan loistava kirja! :))

    VastaaPoista
  2. Mäkin suosittelen kovasti tota Marianne Käckon (no jotain sinnepäin se nimi oli :'D) Tapa minut, äiti! -kirjaa, jos et oo jo lukenut. Samoin Stalinin lehmät on aivan mahtava, kertoo bulimiasta. Tällä hetkellä mun suosikkikirja. ♥

    VastaaPoista
  3. Samoin minä suosittelen tuota tapa minut, äiti!- kirjaa, luin sen hujauksessa läpi vaikka normaalisti mulla tökkii kirjojen lukeminen ja jää moneti jopa kesken =)

    Tsemppiä ja pikaisia paranemisia!<3

    VastaaPoista
  4. Hei pakko kysyä, että miten tuonne kirjotuksen alareunaan saa tuon "Luin" jutun? Oon yrittäny sitä metsästää vaikka miten pitkään mutta tuloksetta. Eli vähän helppiä kiitos? :) Koitahan parantua!

    VastaaPoista