sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Äitienpäivä2011



Olipas aikamoinen viikonloppu. Äitienpäivä, ja sen tuomat kakut vielä edessä.Koen kuitenkin olevani jo voiton puolella tän viikonloppu mässäilyn kanssa. Mulla oli siis juhlat sekä perjantaina että lauantaina. Ja eilen saattoi mennä vähän överiksi. Ei siitä sen enempää, kalorit vaan nousi aika järkyttäviin lukemiin... ikävä kyllä.



Lähinnä tuon takia jätin myös tänään aamulla menemättä vaa'alle. En halunnut nähdä sitä numeroa, enkä halunnut pilata päivääni sillä tiedolla. Nyt on kuitenkin äitienpäivä, ja pitää jaksaa pitää hymy naamalla koko päivän.


Ollaan lähdössä kohta isovanhempieni luo. sinne kokoontuu aina äitienpäivisin joku puoli sukua, ja tietty pöytä notkuu kaikkia herkkuja. Ja mä en saa seota siellä. Enkä mä sekoakaan. Olen jo päättänyt että saan ottaa jotain yhtä herkkua kahvin kanssa, niin ettei ketään ala kyselemään mitään. KOska kun mä näytän tällä hetkellä ihan valaalta joka on raskaana, niin en kyllä jaksa mitään "syö nyt kun olet niin pieni"- paskaa. Ihan niikuin mä en tietäis että näytän ihan valtavalta.



Toivotavasti selviän. Ja huomenna vaa'alle, PAKKO




Lots of love,

Marissa

1 kommentti: