maanantai 28. kesäkuuta 2010

A goal without a plan is just a wish

Huhu, tulipa taas lomailtua. Tiedän, että lupasin palata tänne vasta kun olin laihtunut pari kiloa, mutta niin ei nyt sitten käynytkään.


Ulkomailla laihdutus ja juhannus ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan. Tai no, ongelmana oli oikeastaan suunnitelman puuttuminen. Joka aamu menee miettiessä, et miten tänään pitäis mennä. Ja sit kun suunnitelman puuttuu, niin kaikki käy.


Olen lihonnut, sen huomaa helposti silmälläkin. Vaakakin näyttää taas rumempaa lukua kuin ennen lomaa, ja sekös mua masentaa/ vituttaa. Olen kohta taas lähdössä ulkomaille, joten en oikein voi luvata laihdutuksesta mitään. Lomalla olen kuitenkin valvonnassa. Sen jälkeen sitten.


Olen todella pahoillani rakkaat lukijani, että olen tätä nykyä aika paska bloggaaja. Kesälomalla vaan ei sitä aikataulua niin ole, ja kun en todellakaan halua postata muilta koneilta kuin omaltani, niin postausten määrä saattaa jäädä aika pieneksi. Yritän tulla tänne mahdollisimman usein, mutta lihavana epäonnistujana ei oikein postaaminen miellytä.



Koittakaa jaksaa kullat, niin ehkä sitten mäkin.
Ja jos teillä on jotain hyviä suunnitelma ehdotuksia tän laihdutuksen suhteen, niin antaa tulla vain. Olen avoin milten kaikille ehdotuksille tässä vaiheessa.



Lots of love,
Marissa xo

1 kommentti:

  1. Pärjäile ♥ lomalla menee aina vähän niin ja näin, mutta sen jälkee sä näytät maailmalle pystyväs mihin vaan :)

    VastaaPoista