maanantai 7. kesäkuuta 2010

Mahdollisuuksien maanantai

Tää päivä on alkanut hyvin...
En ole tähän menessä syönyt mitään... Enkä aio syödäkään.


Olen suunnitellut syöväni (tai siis juovani) kahvia kello 16, kun näen kaverin, Chloen, kaupungilla. Sitten aion skipata päivällisen ja katsoo sitten, et miten loppupäivä menee :]
Olen paastonnut eilisen iltapäivä kolmesta lähtien pelkällä vedellä, eli toi neljältä juotu kahvi tekee siitä siis 25 tunnin paaston. Jos ruoan mukaan katsotaan, niin toivon joutuvani syömään vasta illalla... eli joku n.30 tunnin neste linja olis tavoitteena :]


Hitto kun tuntuu niin hyvältä olla taas "in the zone"


Oiii, tänään saan kauan kaipaamani ruokapäivyrin! :D Voi olla että sen takia en ole nyt n. vuorokauteen syönyt mitään, kun ei ole ollut mitään mihin niitä kirjata ylös. En ole muuten ikinä onnistunut pysymään vesi-linjalla kokonaista vuorokautta, eli tuli tällanen pieni henk. koht. ennätyskin rikottua. Jei! :)


Tästä tuli nyt aika lyhyt, mut postaan sit huomenna ja kerron miten tänään meni :)
Tekee oikeasti taas mieli postata koko ajan, kun blogi on nätti ja onnistuu taas pitkän feilaamisen jälkeen.



Pain is temporary, pride is forever.






Lots of love,
Marissa xo

3 kommenttia:

  1. Hei ihana ♥ sulla on mennyt tosi tosi tosi hyvin :) oon ylpee susta.

    VastaaPoista
  2. sama tääl, oon vaa juonu vettä(ja vihreää teetä) sen jälkee ku lähit meilt eilen! näkyy koht;--)

    VastaaPoista
  3. ois tää teksti motivoi, ehkäpä mäkin voisin huomenna koittaa paastoilla, oon itse kerran kans aikasemmin onnistunut 24 tuntia paastoamaan. Mutta sulla menee hyvin, tsemppiä vaan jatkoon <3

    VastaaPoista