lauantai 5. kesäkuuta 2010

Pink or too dark?

Postaus tulee nyt juhlaputken keskeltä... paino on noussut varmaan 100 kiloa tän alkoholilla läträyksen aikana. En ole uskaltanut käydä vaa'alla, mutta mun maha on todella pyöreä, ja olo on turvonnut... hyihyihyi!!


No joo, tänä illalla taas juhlimaan :D
Koulut loppui, pitäähän sitä nyt vähän juhlistaa... olen varannut itselleni pulon mansikka kossua ja pienen pullon pina coladaa sekä kaverin kanssa pullon pisangia puoliks. Toivottavasti saan pääni niin pyörälle, ettei tarvii miettii tätä lihoamis tilannetta. Maanataina alkaa sit HC-laihdutus! On ihan pakko, koska tää on ihan järkyttävää.


Mut en ehdi nyt murehtia tätä sen enempää, tulin vaan vähän kertomaan että missä mennään. Pitää alkaa valmistautuu iltaa varten ;) Ja todistus oli muuten todella keskinkertainen, ei niin huonoja kuin erityisen hyviäkään numeroita. Sellanen olo mulla on muutenkin: keskiverto.


Mitäs muuten asiasta toiseen tykkäätte tän blogin uudesta ulkoasusta? Tää ei nyt oo yhtään niin pinkki kuin aiemmin, enkä osaa edes päättää tykkäänkö itse tästä vai en. Se on vähän liian tumma, joten vaihdan sen varmaan vielä jossain vaiheessa. Huomenna varmaan, kun ei krapulassa saa muutakaan aikaiseksi.


Ens viikolla pitäis laihdutuksen uudelleen käynnistyksen myötä myös aloittaa yo-kirjoituksiin luku. Olen ajatellut lukea ne kirjat kaikki 2 kertaa läpi... Ja mä tiedän, että mun on pakko alottaa heti, kun on vielä vähän tää koulu-mode päällä, tai muuten jää lukeminen ihan kokonaan :)



Millasia todistuksia teille tuli? Ketkä kaikki on menossa tänään juhlii? ;))






Love,
Marissa xo

2 kommenttia:

  1. keskiarvo 7.5 ei todellakaan siis nii huono kun kelasin! oikeastaan ihan TÖRKEEN HYVÄ :D ottaen huomioon millasissa mielialoissa oon ollu yli puolet tästä lukuvuodesta koulun ja oikeestaan koko elämän suhteen.

    MINÄ MENEN JUHLIMAAN ;) lähenki tossa alle 10min päästä kaverille :) ja oon joutunu syömäänki tänää ettei tulis illalla huono olo ja pukla..tyhjä masu+alkoholi=PASKA ILTA mun kohdallani :D haha mut joo hyvil fiiliksil mennää jee jee moi moi <3

    VastaaPoista
  2. tä uus ulkoasu on hieno!:> ja hei nyt alkaa onnistuminen, molemmil!♥ ;--)

    VastaaPoista