maanantai 12. heinäkuuta 2010

Comeback

Olen pitkästä aikaa taas kotona. Nytkin olen kyllä pian lähdössä kaupungille. En tiedä mitä eilen oikein tapahtui, mutta ihan hervoton läskiahdistus iski illalla jostain ihan puun takaa. Olin jo mennyt nukkumaan ahdistuksen iskiessä, ja kiemurtelin sitten sängyssäni parkuen/ raivoten/ tehden lihaskuntoa.


Tänään olo on kuitenkin parempi kuin kertaakaan viime kuukauden aikana. Mun ei tarvitse tänään syödä yhtään sen enempää kuin itse haluan. Ihan loistavaa, sillä mä itse haluan syödä tuskin mitään. Miksi mun pitäis haluta syödä?
Hullua.


Kävin tänään kaupassa ostamassa talon täyteen terveellistä ruokaa, joten tästä tää nyt taas lähtee. Olen myös yrittänyt opiskella koulujuttuja, että saisin vähän paremman omantunnon silläkin saralla. Olen todellakin ollut ulkomailla tai vähintäänkin toisella paikkakunnalla about kesäkuun puolesta välistä lähtien, joten olen koko ajan ollut jonkun muun ihmisen ruokarytmin ja ruokien armoilla. Mutta en onneksi enää ;)


Tänään on mennyt tähän menessä siis hienosti, tuun huomenna ilmoittelemaan et miten meni :)


Ihanaa muuten, että te kaikki ihanat ihmiset jaksatte vieläkin lukea tätä mun blogia, mä lupaan teille, että alan nyt postailemaan useammin, ja et alan nyt oikeasti laihtumaan. Toi paino palkki, mikä on sivusta hävinnnyt tulee takaisin, kunhan pääsen taas siedettäviin mittoihin.





Lots of love, and stay strong,
Marissa xo

3 kommenttia: