sunnuntai 6. kesäkuuta 2010

Laihdutus kesä - suunnitelmia

Muokkasin nyt sitten taas tätä ulkoasua. Tää on mun mielestä paljon parempi, enemmän mun näköinen, ja kesäisempikin, kun se ei oo niin tumma :) ...tykkään


Eilinen meni todella alkoholipitoisissa tunnelmissa, ja käytiin kavereiden kanssa jossain vaiheessa iltaa ostamassa karkkejakin... sen lisäksi tuli myös noita sipsejä syötyä aika luvattoman paljon D:

Tänä aamulla sit suunniteltiin Chloen kanssa tulevaa kesää, ja motivaatio nousi ihan pilviin. Suunnitemissa on siis oikee "laihdutuskesä", ja tarkotuksena olis huomenna mennä ostaa mulle uus ruokapäiväkirja :)) Lovee it :D
Oon ollu uuden tarpeessa jo varmaan puol vuotta. Ruokapäiväkirjalla muuten tarkoitan ihan vaan jotain nättiä vihkoa, mihin kirjaan aivan kaiken minkä olen syönyt. Kyllä te varmaan tajusittekin.


Tänään on menny kai ihan hyvin... aamulla tuli kyl vielä syötyä sipsejä, mutta en usko et niistä tuli kauheasti kaloreita kuitenkaan. Olen sen jälkeen parhaani mukaan vältellyt keittiötä, ja toivon ettei tälle päivälle tule enää yhtään lisää kaloreita. Tai siis mä PÄÄTÄN ettei tule.
Olen kertonut jo aiemmin siitä motivaatio kirjasta jota luen, ja tää on siis vaan jotain niin loistavaa! Voisin kopioida tähän esim. yhden kohdan:


Usein ihastumme niin tiukasti tekosyihin, että alamme oikeasti uskoa niihin. Kun mukavantuntuisen tekosyyn on kerran keksinyt, ei siitä millään hentoisi luopua. Siksi omaa rakasta syytä pitää oikein puolustella muille, esim: "en minä voi huonolle kunnolleni mitään, kun työssäkin on niin kiire."


Itse löydän itseni tästä kirjasta ihan joka sivulta, mikä sinäänsä on melko huolestuttavaa.

Mutta joo, eli huomenna aion todellakin onnistua, eikä tämäkään päivä nyt niin huonosti ole mennyt, olen jopa ehtinyt aloittaa yo-kokeisiin lukemisen :)



Set yourself a target and start making your way there. It may take time, but you will get there.





Love,
Marissa xo

5 kommenttia:

  1. nyt me todellakin onnistutaan ja kilot alkaa tippumaan! ;) ja mäkin voisin ostaa sellasen ruokapäiväkirjan sit huome! :D nyt alko onnistuminen!

    VastaaPoista
  2. Sä olet varmaan jossain postauksessa kertonut, mutta mikä tämän "motivaatio kirjasi" nimi on? Vaikuttaa mielenkiintoiselta! Tsemppiä <3

    VastaaPoista
  3. Kerrohan sitten jos on jotain hyviä ideoita tullu laihdutuksen suhteen!

    VastaaPoista
  4. Kiitos paljon kommentista ja tervetuloa lukijaksi <3

    VastaaPoista
  5. Juu kieltämättä.. (:

    Kiitos, tsemppiä sinullekin!

    hali <3

    VastaaPoista