tiistai 8. kesäkuuta 2010

Those who skip dinner, will end up thinner

Eilinen meni loppujen lopuksi erittäin hyvin, kaloreita tuli vähän vajaa 300, mutta poltin niistä 240 kaloria kävelemällä. Sitä paastoa taisi kestää joku 32 tuntia, hihii :))
On se kiva kun onnistuu...


Ei eilisestä sen enempää. Tänään en päässyt kotoa mihinkään, joten edessä oli pakollinen yhteinen päivällinen, yhyy. Tän päivän kalorit tulee menemään johonkin 500, koska niitä on nyt joku 400, ja pitää syödä vielä iltapalaa. Eli hyvin on silti mennyt tänäänkin, vaikkei toista paastoa tullutkaan :D Ehkä parempi niin, koska en halua että kroppani tottuu paastopäiviin.
Sittenhän se alkais varastoimaan kaiken ruoan mitä syön, ja se nyt olis jotain ihan hirveää!


Olen todella ylpeä viimeisestä 3 päivästä, mutta edessä lymyääkin pieni mutka matkaan. Nimittäin olen luvannut mennä siskon luo koko viikonlopuksi, eli syömisiäni tarkkaillaan siis koko ajan D:


Mä olen kyllä jo päättänyt, et selviän tästä viikonlopusta ilman hirveää feilausta. Ongelmia saattaa tulla, mut pitää ottaa kaikki kikat ja konstit käyttöön, niin enköhän mä selviä.


Ärsyttää, kun tänään ei ole tullut poltettua kuin joku hikiset 50 kaloria.
Ihan naurettavaa, mietin et pitäiskö lähteä vähän kävelemään... mun toinen polvi on jotenkin päättänyt sattua aina ihan sanoinkuvaamattoman paljon jos yritän vähääkään juosta...
No, onneks toi kävelykin kuluttaa sentään jotain :)


Toivon enemmän kuin mitään, että vaaka näyttäisi jotain kaunista numeroa sitten maanantaina. Tällä viikolla toi punnitus päivä siis siirtyy sunnuntailta maanantaille, koska olen koko viikonlopun poissa kotoa. Sekä poissa koneelta, hei apua! :O





Stay strong beauties,





Love,
Marissa xo

3 kommenttia:

  1. Stay Strong honey :) ♥

    Sulla on mennyt UPEASTI♥ vau :)

    Tsemei jatkoon!!

    VastaaPoista
  2. Kiva että sulla on mennyt noin hyvin! Tsemiä! ♥

    VastaaPoista
  3. Hirmu hyvin menee, Tsemppiä! <3 Juonen takia ei kannata leffaa lähtee kattoo, mutta ne vaatteet,kengät ja laukut<3

    VastaaPoista