keskiviikko 9. kesäkuuta 2010

For a pessimist, im pretty optimistic

Tänään oli (ja on) tarkoitus pitää paastopäivää. Yritän nyt elää mahdollisimman ruuattomasti ennen tota viikonloppua. Tänään oon juonu kupin kahvia, ja paljon vettä. Iltapala täytyy kyl syödä, mut siitä tulee alle 100 kaloria. Eli kyllä se on mun mielestä sillon viel paasto :P


Tänään on tullu kulutettua 120, eli sekin on hoidettu ihan hyvin. Menin muuten sitten eilen vielä tunnin kävelylenkille, eli eilisen kalorit laski johonkin 300 :D


Olen ihan yllättynyt, et miten paastoaminen on jotenkin paljon helpompaa kuin oon aina luullut. Ehkä sisäinen pessimistini on vaan saanut mut epäilemään kykyäni pystyä siihen. En sit tiedä :S


Yhyy, huomenna on taas pakollinen päivällinen tiedossa, ja mun pitää kuulemma olla kotona, koska me grillataan.
hyihyi, eikä noi edes suostunut ostamaan mulle maissia ku pyysin. Ne on kuulemma löytäny jotain vartaita, missä ei ole punasta lihaa "et sinäkin voit nyt kerrankin syödä näitä".


Ööö, just... ei kyl ikinä noi grilliruoat oikein nappaa...
No joo, huomenna pitää sit muuten mennä hyvin, ettei toi päivällinen pilaa kaikkea.
Eipä mulla kai muuta, eli palaillaan kai huomenna :)




Don't listen to them. Words mean nothing when your heading towards perfection.





Love,
Marissa xo



_

EEDIT klo23.00


Petinkin teidät kaikki, ja päivän kalorit päätyy johonkin 800, ja kulutusta noin 100. Eli 700. Ei ihan näytä miltään paastolta, vai kuinka?? Ärsyttää, miks piti mennä tääkin päivä kusemaan? Nyt maha pömpöttää, hyihyi!! Miten se voi, kun en perjaatteessa syönyt kuitenkaan niin paljon?


Vittu, mun kehoni on niin mua ja mun laihdutusta vastaan D:

3 kommenttia:

  1. mulki piti mennä tnä tosi hyvi, mut sit kans feilasin aika pahasti illal-.- mut huomenna paremmin, toivottvasti selviit teijän grillauksest ok:-)

    VastaaPoista
  2. En usko että minusta voidaan pitää todella paljon, ellen itse pidä itsestäni. Ehkä en edes anna muille lupaa rakastaa itseäni ?

    Kiitos sinulle tärkeä.<3
    Älä huoli feilaamisesta, ehdit vielä parantaa !

    VastaaPoista
  3. Hellou, ompa kiva lukee piiitkästä aikaa näit siut kirjotuksia! ;D Ootko miten paljon edistyny laihdutuksessa? Itekkin aattelin alottaa siirappi-sitruunamehu paaston näillänäkymin ens viikolla, saas nähdä miten onnistuu.. :D Voi olla et pitää tänne tulla kertoo siitä sit tarkemminkin. :o

    VastaaPoista