torstai 3. kesäkuuta 2010

Ja jos ihan totta puhutaan, en jaksais puhuu ollenkaan.

_

Mulla on tänään vapaata koulusta. Istun olohuoneen sohvalla kirjoittamassa. Äiti on viereisessä huoneessa, noin 3 metrin päässä, mut ei mua jaksa kiinnostaa. Ei se kuitenkaan mitään tästä tajuais, vaikka tulis selän taa kyttäämään.


Siitä tulikin mieleen, sain isäni eilen kiinni itseteosta. Se oli mun koneella, katsomassa MUN selaushistoriaa. Hieman ehkä sekosin, koska se sit taas puolestaan tajuais niin heti kaiken... Toivon vaan, et se ei ollu klikannu itseään kenenkään blogiin, varsinkaan mun omaani. No, kai se olis siitä jo jotain sanonu : /


Olen sairastunut kauheaan flunssaan. Tosi kivasti osu just tähän kesäloman alkuun. Enää 2 päivää koulua, loveee :) No mut joo, siis esim. ääni ei kulje ollenkaan. Ja yskin ihan non-stoppina. Ei kiva.


Olen alkanut muuten lukemaan yhtä aika loistavaa kirjaa. Se kertoo liikunnan aloittamisesta, ja motivaatiosta ja tollasesta. Siitä vaan saa niin paljon apua, vaikka perjaatteessa jo tietää ne kaikki asiat valmiiksi. Jotenkin se silti auttaa kun ne näkee kirjoitetussa muodossa. En sit tiiä, mut tuntuu jotenkin et tämä päivä voisi onnistuakkin. Olen muuten lihonnut, eli olen jättänyt käymättä vaa'alla, ja sivupalkki voi siis näyttää jotain ihan omiaan. Sorry guys...


Mua on alkanut itseäni ärsyttää tää mun blogin ulkoasu, mut ei ne muut tausta vaihtoehdot oo yhtään tätä kivempia. Oon joillain teistä nähny jotain kuvia tossa taustassa, miten semmosen saa? Jos tajusitte mitä tarkoitan, niin pliis infotkaa muakin :))



Have a happy thursday loves, you can do it if you want it bad enough




Marissa xo

1 kommentti:

  1. Ei oo kyl kovin reiluu toisen selaushistorian tutkiminen ;/

    Kyllä sä paranet =)

    Mun blogin ulkoasu on otettu joltain sivustolta (vasemmassa yläkulmassa on sen logo) en jaks nyt käyä kattoo mikä se oli, mut käy tsekkaa =D

    VastaaPoista