maanantai 31. toukokuuta 2010

Fasting & Failing

Ärsyttää... aioin tänään pitää paastopäivän pitkästä aikaa, koska eilinen meni aivan penkin alle. No eipä onnistunut, kosksa JOKU sli 500 kalorin iltapalan. Että miten sairasta, ei kukaan syö noin vitusti iltapalaa!! No joo, koko päivän total tänään jossain 600 kalorin kohdal, et perjaatteessa ihan hyvin... mut ei sit kuitenkaan, koska ne tuli melkein kaikki tos illalla.


Tänään oli silti ihan hauska päivä, olin kaverin kaa vaan ajelemassa autolla ympäri kaupunkia, jonka jälkeen mentiin niille, sit pyörittiin vähän aikaa kaupoilla ja mentiin takas niille katsomaan leffaa. Ihan perus sunnuntai, ja ihan kiva ku oli kaverin seurassa, niin ei sillon tuu syötyä niin paljon.


Oon muuten polttanut tän viikonlopun aikana yhtä paljon tupakkaa ku koko viime vuonna yhteensä. Aika pelottavaa sinäänsä, kun nyt huomaa vaan et tekee koko ajan mieli :P ouu-nouu... D:
No se on silti viimeinen asia mihin olisin jäämäs koukkuun, so dont worry people! ;)


Nyt mun pitäis kai jo menna nukkumaan. Kello lähenee yhtä yöllä. Mua ei vaan jotenkin väsytä ollenkaan, ja mahaan sattuu ku söin niin paljon just äsken... tyhmä minä...
taidan tehdä vähän lihaskuntoa, ja painoa sen jälkeen valaana nukkumaan




Love,
Marissa xo

4 kommenttia:

  1. Mulla on ihan sama juttu; kavereiden kanssa kannattaa olla koska silloin en voi syödä. Toimii:)

    VastaaPoista
  2. se on inhottavaa kun on päivä menny muuten hyvin , sit sortuu illalla mässää. Ei pitäis mennä iltaisi ollenkaan keittiöön.. tsemppiä =)

    VastaaPoista
  3. No hei :) 600kcal on tosi hyvin!! ♥ Paastoot sit joku päivä kunnolla. Mulla on tänää paastopäivä :)

    Tsemei♥

    VastaaPoista
  4. Olet oikeassa. En todellakaan halua oksentelua taas tavaksi. Se jos mikä on perseestä.
    Tsemppiä sullekin.<3

    VastaaPoista