sunnuntai 28. helmikuuta 2010

Sunday... weigh-day!

Oon meinannut jo monena päivänä tulla kirjottamaan tänne jotain, mutta motivaatio on vaan puuttunut. Oon onnistunut tällä viikolla ihan hyvin, mutta oon jotenkin ajatellut, että jos sanon sen ääneen täällä, niin epäonnistun. Liikaa paineita tai jotain, en itsekkään oikein tajua miksi. Anyways, sori että on ollu hiljaista :)


Viime viikonloppuna kun olin siellä risteilyllä, niin ei tullu aamupainoa katsottua. Se oliskin ollu varmaan jotain sanoinkuvaamattoman hirveää, tuli meinaan sen verran syötyä (ja juotua) siellä laivalla, ettei mitään järkee. Sen jälkeen olenkin sit skarpannut, yrittänyt enemmän ja mätönnyt vähemmän.


Viimeisen kahden viikon aikana paino on pudonnut 2 kiloa. Oletan että suurin osa tosta on lähtenyt tällä viikolla, koska aiemman viikon syömiset meni useimmiten aika penkin alle. Ajattelin, että voisin jossain vaiheessa vaihtaa noi kilo vähennykset mun oikeaksi painoksi ( jos joku tajus mitä mä tarkotan, niin hyvä teille). En kyllä varmaan kehtaa. Enkä perjaatteessa tajua mitä sillä on merkitystä. Siis mun oikealla painolla. Kaikkihan me tässä ollaan laihduttamassa, joten mun mielestä yksittäisten kilojen pudoituksesta on kivempi puhua, kuin koko oikeasta painosta. Jotenkin turvallisempaa, tuntuu että yksityisyys säilyy paremmin.


Sori, sekosin ehkä vähän aiheesta :D

No joo, huomenna alkaa taas koulu, eiiijj! En millään jaksais, en oo ehtiny tekemään mitään kouluhommia koko viikon aikana. Hyvä minä...


Anyways, ei mulla ollu niin kauheasti kerrottavaa, paitsi nyt toi paino.
Ja hyvä suomi, kun voititte lätkässä pronssia. Paitsi ei pronssia mitään "voiteta" jos aiempi peli meni miten meni. Oli meinaan aivan kauheaa katsottavaa... Voi hohoijjaa -.-'


Have a nice skinny day beauties,



Love,
Marissa

4 kommenttia:

  1. Se peli oli kyllä jotain... En tiiä oisko pitäny itkeä vai nauraa. :D

    Pitäis varmaan joku päivä marssia jonneki terveyskeskukseen, muttaku sitä ois vaan niin paljo kivempi siirtää ja siirtää..

    VastaaPoista
  2. Hyvä kun susta kuulee taas :)
    Risteily meni munkin osalta pelkäksi ryyppäämseksi.. en edes halua ajatella niitä kaloreita, voi halleluja!

    VastaaPoista
  3. joo munki mielest toi muutos o hyvä :-) ja hei hyvä, -2kg :--D

    VastaaPoista
  4. Totta, kyllä hävetti... Onneksi Suomi kuitenkin taisteli itsensä pronssille !

    Totta, varmaan se konkreettinen tekeminen (minusta kirjoitit kyllä ihan oikein:D) ja olo urheilun jälkeen; tuntuu että on todella tehnyt jotain !

    -2 kiloa ?! Hienoa !

    VastaaPoista