torstai 4. helmikuuta 2010

Just because im losing, doesnt mean im lost

Sori että tuli vähän pidettyä taukoa, mutta se ei tälläkertaa ollut ollenkaan mun oma valinta. Mun kone meni paskaksi vähän ton viimepostauksen jälkeen, ja mun on täytynyt käyttää yleisiä koneita jos oon halunnut tulla nettiin, niin ei oo mua sit kauheasti näkynyt. Sorry about that...

Anyways, pari viimepäivää on mennyt yllättävän hyvin, about 600 paikkeilla kalorien suhteen. Mulla on koeviikot, eli super stressi ja kauhea kiire on koko ajan päällä. Nytkin pitäis olla lukemassa, mut ei millään jaksa.

Söin muuten eilen ekaa kertaa sipulikeittoa, ja OMG se oli rakkautta ensi siemaisulla. Ihan sairaan hyvää, ja 1 dl on alle 20 kaloria (en muista et kuinka paljon tarkalleen). Olen miettinyt miten kätevää olis jos vois elää vaan salaatilla ja keitoilla, eikä tarvis ikinä syödä jotaan kermapastamössöö... oi sitä autuutta :]

Herkuton helmikuu menee ihan ok hyvin, paitsi et nellie delliessejä oon syönyt, ja aika paljon. Se saa kyllä loppua nyt kanssa, koska ne jotenkin vaan ällöttää mua ihan sairaasti tällä hetkellä. Mut ajattelin, et jos on joku tyyliin leffailta tai joku, niin otan sit niitä silloin kuitenkin. Mut vaan jos sellasia ilmestyy.

Ärsyttää jotenkin, kun oon ajatellu alottaa jonkun liikunta harrastuksen, mut en tiedä yhtään et mikä olis hyvä. Mulla on tapana kyllästyä jokaiseen lajiin about 2 viikossa, joten tän "hyvän harrastuksen" keksiminen on osoittautunut paljon odotettua vaikeammaksi... huoh...

Mutta joo, tulin lähinnä vaan ilmoittamaan, että oon elossa, ja et hyvin on mennyt... Ja et mun kone on edelleenkin paskana



Have a strong food-free day everyone! :)




Lots of love,
Marissa <3

4 kommenttia:

  1. Hei mul oli sama juttu noitte urheilulajien kans kunnes löysin cheerin :) et kyllä sinä jonkun lajin löydät :) uskon siihen.

    Kokeile vaik cheerleadingia jos se olis sunki juttu :)

    VastaaPoista
  2. oih, mulle tulee hyvä mieli kun saan muutkin hyvälle miellelle. :)

    VastaaPoista
  3. Wau, onko sipulikeitossa tosiaan noin vähän kaloreita ?! :o

    Ärsytys, jolle ei löydy syytä, on todella turhauttava tunne !

    VastaaPoista