sunnuntai 14. helmikuuta 2010

Broken promises

Mä olen luvannut itselleni, etten ikinä enää tuu valittamaan mun lihoamisista tänne. Mut niin siinä taas kävi. Nyt on taas sunnuntai, joten mulla on sellanen olo, että olen teille postauksen velkaa. En ole päivittänyt, ja mulla on siihen taas omat huonot syyni. Mulla ei ole mennyt hyvin, ja tänä aamuinen paino oli puoli kiloa enemmän kuin viimeviikolla. En tiedä miten merkkaan sen sivupalkkiin. Tavoitteena on käydä huomen aamulla vaa'alla, ja huomata sen puolen kilon kadonneen. Ei niin kyllä tule tapahtumaan : (

Mä tarviten motivaatiota. Tai en edes motivaatiota, sitä kyllä löytyy. Mä vaan toivon että tää kaikki olis helpompaa. Eihän se mihinkään vaikuta, mut aina saa toivoa. Mua ärsyttää niin paljon, että onnistun aina johonkin klo. kahdeksaan illalla, ja sen jälkeen sekoan, ja kaikki menee pieleen. Tarvitsen vaan jostain tarpeeks voimaa ja tahtoa, että saan tän taas käyntiin. Mä en voi enää epäonnistua. Oon yrittänyt laihtua jo niin pitkään, enkä tajua miksen vaan onnistu.

EI TÄÄ VOI OLLA NÄIN VAIKEAA!




anteeksi

love,
Marissa <3

5 kommenttia:

  1. ei sun tartte pyytää anteeks. iteki pelkään et must ei enää oo tähän. tsemppiä<3

    VastaaPoista
  2. Usko ittees! Susta on tähän :) sä pystyt mihin vaan :)

    Mä uskon suhun! :) Voimia ja ihanaa ystävänpäivää<3

    VastaaPoista
  3. Voi kultapieni älä vajoo, me ollaan täällä tukemassa sua!<3 sun kannattais ehkä kokeilla silleen et nostaisit sun päivittäistä sallittua kalorimäärää vähän korkeemmaks, jonneki 1200-1500, nii ei tulis repsahdeltuu usein koska ei olis aina ihan hullu nälkä, ja laihtuisit silti! :) suosittelen tosi paljon, oon nimittäin nyt iteki syöny päivittäin enemmän just terveellistä ruokaa ja se on oikeesti toiminu, koska en sorru nykyään mihinkään ahmimisiin koska saan mahan täyteen, ja laihtuminen oikeesti etenee! :D Tsemppihaleja, sä onnistut kyllä!<3

    VastaaPoista
  4. Kiitos kannustuksestasi ja anteeksi että kommentoin vasta nyt takaisin. Tajuan tosi hyvin sua, että illalla repsahtaa syömään. Kieltäytyminen on vaikeaa, erityisen vaikea syömistä on lopettaa kun sen kerran. Mutta kun oppii kieltäytymään, siinä onnistuu. Itse suorastaan manasin tänään "think thin, stay strong, be beautiful". Sanat pyörivät mun päässä aivan kuin joku biisi. Ja mä asetan itselleni seuraavan ajan, jolloin saan syödä. Sun pitää tehdä vain itsellesi lakeja, joita pitää noudattaa.

    Runsaasti voimia <3

    VastaaPoista
  5. tsemppejä sulle paljon! mua auttaa se kun aattelee, että kadun kumminkin syötyäni että miksi söin ja mietin että ihan sama jos muut syövät jätskit ym. pois.. niitähän saa aina kaupasta lisääkin.. tai siis en tiiä ymmärrätkö mitä ajan takaa mutta kumminkin (: voimia<3

    VastaaPoista