keskiviikko 10. helmikuuta 2010

Fluffy flu attack

Nuha/flunssa/yskä- sekoilu on iskenyt jälleen. Oon niin loppu, että oikein naurattaa. Pitäiskö mennä huomenna kouluun vai jäädä kotiin? Kotona tulee kyl syötyä enemmän : /


Toisaalta torkahdin tänään bussiin kotiin tulo matkalla, ja nenäni on kosketusarka kaikesta tästä niistämisestä. Et on taas vaikeaa koittaa päättää... kai sinne kouluun pitäis silti mennä


Viimeiset 2 päivää on mennyt tosi huonosti. Siis maanantai ja tiistai. Tänään onkin sit mennyt paremmin, päivä saldo joku 500. En vaan jaksa edes syödä, eikä mulla ole edes nälkä. Tosta viimeisestä oon kyllä aika mielissäni, et ei oikeasti tee mieli yhtään mitään.

Paitsi nukkua.


Olen muuten tosi pahoillani, etten oikein osaa enää kirjoittaa tänne bloggeriin jotain päivittäin, mutta oon järkeillyt, että ette te mun liiallisista syömisistä halua kuitenkaan kuulla. Ja sori muös tän postauksen sekasorrosta, oon kipeä enkä oikeasti vaan jaksa oikolukea jne jne...


Mut siis, olen kipeänä, tänään meni hyvin (paitsi että nukuin pommiin ja nukahdin kotimatkalla bussiin), ja olen liian uupunut kirjoittaakseni enää mitään muuta. Tämä tyttö menee nyt särkylääkkeiden voimalla nukkumaan, hyvää yötä kullat




Love and health,
Marissa <3

6 kommenttia:

  1. kiitos. on ihanan tuttua ja turvallista olla taas täällä. koita parantua nuhailuista<3

    VastaaPoista
  2. joo tee oma versio :) se on kiva nähdä sit et millasen sä siitä teet :) oli kyl hieman vaikeeta keksii noit sanoi siihen :D

    nii ja parane pian ! <3

    VastaaPoista
  3. Kiitos <3
    Ja mä oon myös ihan koukussa niihin. Ja pikkusia pusseja, mutta menee aina ikuisuus niiden syömiseen :D
    Luin just tosta oikeelta ylänurkasta sun blogista ton lauseen "if I eat..."-lauseen ja se kuvaa niin mun jokapäiväistä oloa.
    P.S. Itse just parannuin flunssasta, ymmärrän yskän :/
    Paranemisia!

    VastaaPoista
  4. voi kiitos !! :) joo no oon kyl ylpee, ainaki vähä :) mut viel on paljon pudotettavaa :)

    VastaaPoista
  5. 500 kcal ?! Hitto oon kade noista sun kalorimääristä !

    Totta, lihavien seurassa on rentoo.

    VastaaPoista