torstai 25. helmikuuta 2010

There was never an honest word, but that was when i ruled the world

Hyvää huomenta :]
Taitaa olla eka hiihtolomalta tehty postaus... ellei tota laiva-postausta oteta huomioon.
Tänään olo on jotenkin aivan voittamaton. Heräsin aamulla (kröhöm, kello 12.) ihanaan auringonpaisteeseen, ja murisevaan vatsaan. Noin 15 tuntia syömättä :)


Eilinen meni hyvin. Näin eilen pitkästä aikaa yhtä kaveria, jota en oo nähnyt aika pitkään aikaan. Tää kaveri tietää osittain tästä mun laihduttamisesta, ja sen takia olinkin vähän paniikissa. Entä jos olisin lihonnut? Tai vain pysynyt ihan saman näköisenä? Ja mä tiedän, etten oo laihtunut taas johonkin aikaan. Tai no, oon mä, mut sit taas lihonnu. Kuitenkin kun näin tämän kaverin, hän kommentoi, että "oletpa sä taas laihtunut" :D


Eikä tää lopu tähän. KUn tuun illalla kotiin myös mun sisko JA äiti molemmat kysyy että olenko laihtunut lähiaikoina.


Siis WTF?!
En edes ole! Sinäänsä, vaikka olenkin tällaisista kommenteista aina todella mielissäni, haluaisin saada niitä mieluummin silloin, kun olen oikeasti laihtunut. Mutta joo, piristi kyllä eilistä nää kommentit ihan kivasti.


Voisin vaikka listata tähän eilisen syömiset, kun ne kerran meni aika putkeen, eikä tänään ole vielä mitään syönyt. Eli eilen tuli syötyä:


muroja

kahvia

jogurttia

alpen light patukka

yhteensä about 500 kaloria :)



eipä mulla tästä päivästä oo kauheasti mitään kertomista. Oon menossa tänään kavereiden kanssa syömään, mut olen luultavasti salaatti linjalla. Laskin jo, että sellasesta salaatista minkä löysin niiden menusta niiden nettisivuilta, kertyis max.450 kaloria. Sellasella sit kai mennään.


Viettäkää hyvä päivä kaikki lomalaiset ja lomattomat lukijat, ootte ihania.
Kiitos myös kaikille jotka kommentoi, se on aina tosi piristävää, vaikken aina vastaiskaan




Lots of love,
Marissa <3

4 kommenttia:

  1. Ihanaa kun sulla alkaa hiihtoloma, mulla on ollut jo tämä viikko:)

    VastaaPoista
  2. Samoin, minäkin luotan omiin silmiini, en muiden. Ja jos minä näen itseni lihavani, silloin minun on myös oltava lihava.

    Luut on rakkaus.<3

    Tsemiä sullekin ! :)

    VastaaPoista
  3. Ihanaa lomaa sullekin ja tsemii! ♥

    VastaaPoista
  4. Hyvät lomat sulle :> Jep tässä ollaankin jo voiton puolella kaikista maailman räkätaudeista.

    Munkin äiti on pitemmän aikaa huomautellut ja sanonut jotenkin varottavalla äänellä että oonpa taas laihtunut ja vieläkö vaan laihdutan ja että ei kohta tytöstä oo mitään jälellä. Siskokin pari kertaa on sanonut että jalat hoikentunu hirmuna.

    Itestäni ei kyl tosin tunnu yhtään siltä et laihtusin, päin vastoin. :S Oon just niin samaa mieltä että olis paljon mukavempaa saada kommenttia laihtumisesta kun oon oikeesti laihtunut.

    VastaaPoista