lauantai 6. helmikuuta 2010

Channel your anger to better things

Tiedättekö sen tunteen, kun on niin suuri vitutus päällä ettei mitään rajaa? Mulla on se just nyt... tai no, oli tossa jonkun aikaa sitten...


Yks kaveri soitti mulle joku 30 min sitten. Se oli juhlimassa, oli tosi vaikeaa saada mitään selvää siitä mitä se selitti, koska siellä oli ihan kauhea meteli. Ja sen takia että se sammalsi aika iloisesti. Se kysy, että olenko jossain "keitolla", ja et voisinko hankkia hänelle juotavia. Ja kun kävi ilmi että olen kotona, hän pahoitteli ja lopetti puhelun sanomalla Koita kestää


Mua alko tän puhelun jälkeen ärsyttämään ihan sairaasti, koska en ollut missään. Ei, mä olen kotona lauantaina, joten olen arvatenkin säälittävä no lifer.


Ärsyyntyminen olikin sit loppujen lopuksi oikein sallittavaa, koska menin puhelun jälkeen suoraan kuntoilemaan. Ja ihan raivoissani, eli aivan täysillä. Tollaisen 30 min treenin jälkeen postaan nyt tätä tekstiä. On muuten melko vaikeaa, koska kädet tärisee ihan hulluna :]

Olin suunnitellut täks päiväks paastoa, mutta se ei nyt oikein onnistunut... täks päiväks tulee joku vähän yli 600. Ja siitä sit miinus toi liikunta, eli ihan hyvin kuitenkin


Onko ketään muu vaan kotona tänä lauantaina?




Stay strong beauties,
Marissa <3

7 kommenttia:

  1. Mä olen aina "vain" kotona ja se on musta ihan kivaa.

    VastaaPoista
  2. Minäkin olen kotona näin lauantaina, mutta huomattavasti huonommalla menestyksellä kuin sinä (ruoan suhteen)

    VastaaPoista
  3. Oih kiitos!! :> Kiva että tykkäät<3

    Ja minä olen useinkin kotona viikonloppuisin, joten et ole ainut !

    VastaaPoista
  4. Kiitos, mä aloin itkeä kun luin sun kommentin. Jotenkin olen tosi herkällä päällä. Mutta kiitän, että sait pysäytettyä mun aamun mättöputken. Kävin heittämässä loput roskiin ja syljin suussa olevat ruoat pois. Itken ja kiitän <3 Huomenna paremmin! Tai oikeastaan lopetan syömisen nyt. Mä tavallaan itken onnesta, että sä sait mut pysäytettyä.

    Pitäis varmaan kommentoida useammin ja harrastaa kommunikointia täällä, niin pysyis oikealla tiellä eikä sortuisi.

    VastaaPoista
  5. mäkin olin lauantain kotona.. tv:n ääressä -.- jihuu joo mutta tsemppiä<3 ja kirjoittele (:

    VastaaPoista
  6. what language is this exactly? and is there a translating tool?

    VastaaPoista
  7. Kiitos kommentistasi <3 Toivottavasti sinultakin on lähtenyt tuo lauantainen kurja fiilis :)

    VastaaPoista