keskiviikko 5. elokuuta 2009

There's a starman waiting in the sky...



Hei kaikki


tänään on ollut mukava päivä. Kaverini M (se ainoa joka tietää tästä laihduttamisesta kaiken) jäi tänne eilen yöksi. Tänään mentiin sitten kaupungille näkemään yhtä toista kaveria. Mentiin kahville, ja mä otin sit vaan kahvia. Tähän mennessä syömisiä on tullut joku 200, mut aijon syödä vielä jogurttia iltapalaksi, eli loppu saldo on sitten joku 240 kaloria. Liikuntaa olen harrastanut tänään 100 kcalorin edestä ellips laitteella.


Aivan, ja sitten ihanaa ilmoitus asiaa. Olen taas (onneksi) takaisin 60 kilossa <33>

Olen kuitenkin melko ihmeissäni, että miten olen onnistunut pitämään kalorit niin vähissä viimeiset pari päivää. En ole edes kuntoillut mitenkään järjettömän paljon. Olen tainnut vaan olla päivällis aikaan poissa kotoa, ja syönyt kai melko terveellisesti.


Jännittää ihan kauheasti se huominen madonna keikka. Tulen viettämään koko päivän siskojeni kanssa, eli pelkään että tulee syötyä ihan liikaa :[

Oi, sain tänään David Bowien cd:n johon olen nyt aivan ihastunut <3
Pitääkö teistä ketään David Bowiesta?

Love and music,
Marissa



Ps. Anteeksi, että teksti voi olla vaikea selkoista, ja super irtonaista, olen juonut 2 tunnin sisällä 4 kuppia kahvia :DD

6 kommenttia:

  1. Minkäköhän takia kommentoin edelliseen tekstiisi enkä tähän...

    VastaaPoista
  2. olis kiva tormätä siel muttei voi oikeen tunnistaa.. ainakaan helposti :D :(

    <3

    VastaaPoista
  3. okei. sinä kans!! :D no niinpä..

    Mulla vaaleet hiukset ja öö vihree toppi ja tummat pillit.. kajaalii paljo ja pääs o sinine panta mis on rusetti :) hiukset pörröllää.. joo en kyl yhtää näyt madonna fanilt tai mitää mut on seny kiva pääst sitäkin kattoo :D ... tuut sit puhumaa mul jos tunnistat!! :D

    VastaaPoista
  4. tai oikeestaa musta toppi :D

    VastaaPoista
  5. Aijaa, ainakin siinä pakkaus selostuksessa vai mikä lie lukee aina ne kalorimäärätki mut en mie sit tiiä kusetetaanko niissä..? :o Onnee 60 kilosta ;)

    VastaaPoista
  6. joo. mitäs lempi bändejä sul on :D?

    VastaaPoista