tiistai 18. elokuuta 2009

New begining


Eli tänään alkaa koulu. Ulkona on luvattu koko päiväksi sadetta, joten äiti ei anna mun mennä pyörällä!? ("ettet vaan tule taas kipeäksi"). Bussi lähtee noin tunnin päästä, joten eipä mulla ole tässä muutakaan tekemistä kuin valaista teitä tulevasta syksystäni :)

Eli, tänään olen aloittanut julkisesti syksyn kestävän "herkku-lakon". Te tietty tiedätte paremmin, et en kyllä tule syömään kaikkea muutakaan, mut anyway...

Tarkoituksena on syksyn aikana lisätä liikuntaa,

vähentää ruokailua,

ja nostaa koulunumeroita.

Aijon käyttää läksyjen tekoon tänä syksynä enemmän aikaa kuin aijemmin. Saapa sitten ajatukset pois syömättömyydestä ja kaikkea :)


Tänään koulu alkaa meillä lukion kakkosilla vasta klo 12, joten herätessäni ketään ei ollut siinä hengittämässä niskaan, ja pakottamassa minua syömään aamupalaa. :)) Tämän päivän saldo on siis vielä nollissa, koska olen vasta juonut kupin vihreää teetä, ja ottanut muutamat pillerit...


En saanut jostain syystä nukuttua viimeyönä ollenkaan. Nukahdin vasta joskus kolmen aikoihin, ja heräsin hieman ennen kahdeksaa. Tämä on siis minulle aivan liian vähän, joten katsoo nyt mitä koulu päivästä tulee :/


Have a great day,

Marissa <3
Edit 23:10
Päivä meni vituiksi isolla V:llä, joku 1000 kaloria puhdasta itseinhoa, nice...
Haluaisin vaan vetää pään täyteen jotain alkoholia, ja sammua. Mutta enhän mä voi. Alkoholissa on ihan liikaa kaloreita, ja huomenna on koulua. Sekin vielä. Mä vihaan 98% niistä ihmisistä siellä. Ne ei vaan tajua. Eikä tajua ketään muukaan. Mä olen ainoa ketä mulla on jäljellä. Niin ja te :))
Kiitos, että olette ihania silloinkin, kun mä en jaksa olla. En pärjäis enää ilman teidän tukea. Hyvä jos pärjään sen kanssakaan. Hyvää yötä ihanuudet, ja kiitos et pidätte mut pystyssä, kun en osaa muuta kuin kaatua

2 kommenttia:

  1. :O et saa men sateel pyöräl kouluu.. mut taas pakotetaa suorastaa.. satoi tai paistoi.. no ainaski tulee liikuttuuu :)

    VastaaPoista