torstai 20. elokuuta 2009

Just breath, if you still can...


...and if you cant, you gotta stop. You need to look at the bigger picture to see what you really want. And if its all worth while, you keep going.


Ja sen mä teen.


Okei, eli aijon pitää taukoa tänne kirjoittamisen kanssa. En haluaisi, mutta mun on pakko. Se on mun rangaistus, koska olen taas lihonnut. Luen varmaan silti teidän blogeja, mut nyt tää kaikki vaan on mulle ihan liikaa, enkä pysty näkemään just nyt yhtään mitään selkeästi. Olen pahoillani, mut mun vaan pitää selvittää mitä oikeasti haluan. Muuten tästä (eikä muustakaan) ei tuu yhtään mitään.
Toivottavasti palaan pian, ihan voittajana ja silleen. En tiedä vielä kuinka pitkään mun bloggaus tauko kestää, mut se tulee olemaan hyväks mulle, sen mä tiedän.
Palaillaan toivottavasti mahdollisimman pian. Mä tuskin pystyn olemaan täältä pois yli viikkoa, joten viimeistään silloin kuulette musta taas jotain (positiivista, i hope)


Lots of love,

Marissa <3

5 kommenttia:

  1. Toivottavasti sinullakin tauko auttaa. :)

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti tauko selvittää ajatuksesi.: ) voimia

    VastaaPoista
  3. Selvitä ajatuksesi ihan rauhassa! liityin lukijaksi<3

    VastaaPoista
  4. kuumassa on oikeesti helppo paastoo. nälkä lähtee. :) ja sitä tulee juotuu tyyliin vettäkin 2 l päivässä ellei enemmänkin.
    olisin pystynyt helposti enempään, mut sit jostain syystä menin syömään. argh. eikä edes ollut nälkä. mut en sentään ahminu, 1000 kcal söin, sit seuraavana päivänä jonklu 600 tai 700.. ja silleen. :)

    VastaaPoista
  5. silleenn olen surullinen lähdöstäsi, mutta niin onnellinen puolestasi, toivottavasti ajatukset selkee<3

    VastaaPoista