sunnuntai 30. elokuuta 2009

Ignorance is your new best friend



Moi taas


tää päivä on menny ihan ok hienosti. Outoo. Ehkä se mun kauan kadoksissa ollut motivaatio on tehnyt comebackin. Lets all hope so, shall we... ^^





Tänään olen tähän mennessä syönyt yhden keksin ja kupin kahvia. joku about 70 kcal yhteensä :)) niin ja juonu tietty paljon vettä. Mun maha murisee, ja mä rakastan sitä. En mun mahaa, vaan sitä murinaa. Mä oon niin kaivannut sitä. Ihana tyhjyyden tunne, josta tietää et vatsa pienenee. Mä pystyn tähän. Mä pystyn, mä pystyn, mä pystyn....





Okei, sekoamiset sikseen. Mun täytyy tietty syödä tänään vielä perheen kanssa päivällistä, mut ei mua edes haittaa. Tärkeintä on, et mä olen taas oikealla tiellä. Mä tunnen taas sen ihmisen, ketä päättää mitä mä teen itseni kanssa. Mä olin niin kadoksissa itseltäni tossa välillä niin, et oikeen hirvittää. Never again... :]





Ensi viikko on taas tosi kiireinen, et en varmaan ehdi hirveästi bloggailla.


Ai niin, perjantaina on koulukuvaus!!! O__O ÄÄÄääää!!


Jos mä jotain inhoan, niin se on just toi: koulukuvaus. Mä oon taas se koko kuvan läskein, ja sit jokainen meidän luokalla saa siitä vielä oman kuvan muistoksi. Hyihyihyi...



Anyway, jos olis oikein reipas niin voisin käydä läheisellä kuntosalilla katsomassa jotain salikortti hintoja, koska olen niin laiska mitä kuntoiluun tulee. Katsoo sitten. En tiedä et jäiskö mulle kauheasti kuntoiluun aikaa tänä syksynä, kun koulu painaa niin vahvasti päälle...
Täytyy vain toivoa, ettei jäis aikaa syödäkkään :))





Toivottavasti kaikilla oli kiva (tai edes siedettävä) viikonloppu, mulla oli ainakin ;))






Lots of love,
Marissa <3

6 kommenttia:

  1. APUA! MEILLÄKIN ON SIT KOULUKUVAUS KOHTA! EIIIIIIIII EN HALUA IIK ÄÄÄK ÖÖÖK APUA!

    VastaaPoista
  2. meillä oli jo koulukuvaus, eikä tämä pilvenpiirtäjäpituuteni riittänyt poikien viereen takariviin. siinä sitten istuin reidet pullottaen eturivissä, voi yök.

    mutta kysy sellasta kausikorttia ettei ois X e/kk, vaan että vaikka X e/10 kertaa. niinkun ilman aikarajaa, niin sit ei menis "rahaa hukkaan".

    tsemi♥

    VastaaPoista
  3. Mukavaa että olet löytänyt motivaatiosi taas. :) Tsemppiä!

    VastaaPoista
  4. valitettavasti ei niin kivaa tulekkaan olemaan kun äiti oli menny varaamaan jonkun omistusasunnon mihi ei kuulu aamiaiset eikä uimiset ni olis tullu kavereille kalliimmaks.. ni ei ne sit pääse :´(
    mut kiitos, haleja myös takaisin <33
    ihanaa et sul on taas motivaatiota! (:

    VastaaPoista
  5. Itekki tykkäisin salillä käyä jos ois vaan joku kaveri kenenkaa lähtee kun yksin ei tuu ikinä lähettyy.. :p Ihana toi siun kirjotus tyyli!!! Murrrur aivan mahtava ;) Hymyilyttää iha. Tsemejä ja onneva siul kuule!

    VastaaPoista
  6. koitan siis sellasenaan, mut saatan ehkä välil vaihdella niit päivii keskenään.. :)

    VastaaPoista