tiistai 25. elokuuta 2009

Im back, still drowning in the sea of skinny


Mut mä en kuulu siihen joukkoon. Olen ehdottomasti lihava, enkä laiha.

On tosi noloo myöntää, mut en missään nimessä palannut "voittajana".

Olen vaan lihonnut.


Vittu!


Yritin odottaa, ja jatkaa bloggailua vasta kun olisin taas laihtunut. Mut se ei näytä enää onnistuvan ilman tän blogin apuu. Joten palasin takaisin, ihan nolona ja silleen...


Mutta nyt mun on pakko alkaa taas onnistumaan. Koska jos en onnistuisi, pettäisin kaikki teidät, mun lukijat... Tai näin mä ajattelen, ja se on melko motivoivaa :))



En siis saanut selvitettyä päätäni, enkä ole siis tietoinen mitä haluan. Tai no joitain asioita mulle kuitenkin selvisi tän mun pitämän tauon aikana:

1. Mä haluan laihtua. Mä en enää ajattele et mun olis pakko laihtua. Mut mä haluan, ja paljon...

2. Monet mun kaverit välittää niiden painosta vähintään yhtä paljon kuin mäkin, eikä niillä ole mitään ongelmaa. Joten se ajatus, että tää olis joku "sairaus" tuntuu nyt niiiiin älyttömän tyhmältä, kert kaikki muutkin haluaa laihtua

3. Mä olen todella masentunut jos syön, ja varsinkin jos syön paljon. Eli on mun mielenterveydelle hyväksi, että mä laihdutan.


Näillä kolmella "havainnolla" mä aijon nyt motivoida itseäni tuloksiin. Niitä on pakko nyt alkaa taas näkymään, muuten mä en oikeesti kestä


Love and strenght,

Marissa



ps. Ai niin, mun koulu nyt jatkuu taas, ja lukion kakkos vuosi onkin tosi paljon rankempi mitä luulin. Eli en ole varma jos saan postattua enää joka päivä niinkuin ennen, mut yritän parhaani :)

Mitä teille on tapahtunut mun poissa ollessani, kertokaakertokaa :))

3 kommenttia:

  1. tosiaan on mun oma keksimä, sillee about 200-650 kcal :) joku päivä saattaa olla 800.
    mut muuten loppupeleis aika summa mutikas, laitan sirmet numeroidern päälle ja painelen vaa jotai numeroita. tässä alussa se menee 300 500 300 500 300 500 650 400 jne... alkaa vähä kyllästyttää jo toi 300 ja 500 vuorottelu mut kohtaha se taas muuttuu :)

    VastaaPoista
  2. mul o pysyny paino ihan samana -.-' se ei laske millään.. mut lue postauksii nyt ei jaksa oikee mitää kommentoida :(
    voimia ja kaikkea paljon <3
    sie laihdut kyllä, mä tsempaan!

    VastaaPoista
  3. heeei :---) ♥ kyllä säkin saat tehtyä ihan mitä vaan, kunhan uskot itseesi.

    jos ei usko itseensä ei voi onnistua, se on raaka ja karu totuus.

    tsemiä ♥

    VastaaPoista