tiistai 11. elokuuta 2009

Six days 'till deadline!


Tajusin tänään jotain aika kauheaa. Mä olen lihonnut, en laihtunut kesäloman aikana.

Kaiken tän työn jälkeen mä joudun kävelemään kouluun lihonneena.

Aivan sanoinkuvaamattoman kuvottavaa.


Eli, mun koulu alkaa taas ensi viikon tiistaina. Tiedän, onneks vast silloin. Kauheaa, et heräsin tähän asiaan vasta tänä aamuna! Kesäloman alussa mä olin jotain 58, ja en tosiaankaan ole enää. Ja tänään mun siskot on tulossa meille, ja äitini on leiponut rahkapullia JA mustikkapiirakkaa.
Voihan vittujenvittu.
Mulla on nyt siis tasan 6 päivää aikaa laihtua. Ja mä oon luvannut mennä keskiviikkona yhden kaverin kaa juomaan, niin en kyllä voi sit muina päivinä syödä niin kauheesti, kun se alkoholi kuitenkin menee suoraan vyötärölle. Kouluun mentäessä mä haluaisin niiiin olla taas ainakin sen 59, ettei tulis mitään "jäätelökesä" kommentteja. yhyyy! ;(


voivoivoi...


Eilen illalla tuli muuten kauhea mättö sen 300 kcal jälkeen, että loppusaldo menikin johonkin 800 kaloriin. Onneks ei ollut mitään makeaa kotona, niin mässäsin sit vaan kauheat määrät omenoita ja light jogurttia. Mutta silti, ihan turhia kaloreita taas -.-'


Love and hope,

Marissa

10 kommenttia:

  1. voi sua.. yritä nyt kunnolla ottaa itteäs niskasta kiinni, niin kyllä sä pystyt siihen. vaikka tossa kuudessa päivässä! onnea! <33

    <3

    VastaaPoista
  2. kiitos paljon :) tuli hyvä mieli kommenteistas :) tsemppii itsellesikin!

    VastaaPoista
  3. Hei kuules tyttöseni voimia sulle! :) Niitä kyl itekki tääl tarvitaan, et mokannu sentään yhtäpahasti ko mie tän päivän.

    VastaaPoista
  4. Voi sinua. :( Kyllä sinä vielä ehdit laihtua.

    VastaaPoista
  5. Voi ei se mullakaan enää tänää onnistunut tuo sama suoritus kuin eilen.. mutta pikkuhiljaa, pikkuhiljaa ;) Koulu alkaa onneksi vasta ensiviikolla kuten sullakin, tosin päivää ennen eli maanantaina :I

    VastaaPoista
  6. Voi naista, ei sitä parin kilon heittelyä ulkopuolinen silmä huomaa, älä ota liikaa stressiä niin maistuu koulukin sitten vähän paremmalta ja jaksaa keskittyä kuluttamiseen taas : >

    VastaaPoista
  7. hei kyl sä ehit vielä hyvin laihuttaa. kuus päivää on loppujen lopuks aika kauan. ja eka päivä koulus on nii lyhyt et kukaa ei (sun lisäks ;>) ehi tsekkailla ketkä on lihonnu ja ketkä laihtunu ni tavallaa sul on seittemä päivää :)

    VastaaPoista
  8. kyl sä kuudes päiväs saat viel painoo hiema tiputettuu, tsemei sul paljo!<3

    VastaaPoista
  9. Et ole ainoa joka on lihonut kesän aikana. Itselleni tuli VIISI turhaa kiloa LISÄÄ. Ja mun koulu alkoi eilen joten...: / ei kiva.

    Mutta tsemppiä! Vielä jonain päivänä sä oot se kaunis ja laiha jota muut ihannoi.: )

    VastaaPoista
  10. Aloitin seuraamaan blogiasi.
    Minäkin olen lihonnut kesän aikana, vaikka tein töitä ja olin valmis laihtumaan, mutta en vaan laihdu vaan lihoan.. :/

    Tsemppiä munkin puolesta, kyllä sä onnistut! <3

    VastaaPoista