torstai 13. elokuuta 2009

On kiva, kun on tuollaisia lukijoita <3


Hihihiii :D

KIIIITTOOOSS kaikille, jotka kommentoi viime postaukseen, piristi ihan sanoinkuvaamattoman paljon. *kiitos, ja kumarrus


Okei, no eilenkin oli vielä "totuttelua" tähän laihduttamiseen, ja tuli joku 900 kaloria, yhyy.

Mut tänään alkaa nyt sitten tää vähän rankempi taas. On pakko. Niinkuin joku kauniisti sanoi, et eihän ekana päivänä ketään ehdi huomaamaan mitään. Joten mulla on tässä vielä kivat viisi päivää aikaa laihtua. Kyllä siinä nyt ehtii (toivottavasti!).

Värjäsin eilen taas hiuksia, mulla on tällainen ikuisuus projekti saada mun mustista hiuksista yhtä blondit/ valkoiset kun viime postauksen Taylor Momsenilla. Olisipa itsekkin blondi, laiha ja kaunis. Ja vielä mä olenkin. Sellainen musta tulee.


Olen myös tehnyt yllättävän havainnon. Ruoka ei oikeasti ole edes kovin hyvää. Olen nyt muutamat viime päivät (about viikon O__O ) syönyt normaali ihmiselle luultavasti normaalin määrän (aka. liikaa). Ja kaikki vaan maistuu aika samalta. Ei mitään erikoista. Sellaista, jota ilman olis ihan helppo olla. Ei mitään, jos verrataan vaikka tupakkaan (en kyllä itse tällä hetkellä polta) ...

Eli yhteen vetona, koska ruoka on turhaa, tämä tyttö lopettaa taas syömisen :)


Love and best wishes,

Marissa
Edit 22:15
Okei, sain just katottua ton 'dietit vaihtoon'. Ihan loistavaa thinspoa, itse ainakin tykkäsin :)
Päivän saldoksi tuli 380 kaloria. Tyytyväisiähän täällä ollaan, että on nyt nää mursu-päivät taas takanapäin. Mitä mieltä olitte tosta dietit vaihtoon, te jotka katsoitte? :)

6 kommenttia:

  1. OMQ ! TIEDÄTKÖ MITEN ÄSKEIN PELÄSTYIN !
    mäk oon nyt syöny joku 2 viikkoo normaalisti ja oon miettiny siis just tätä IHAN SAMOILLA SANOILLA- IHAN SAMANLAILLA JA VIELÄ ajtetelin kirjoittaa sen mun kirjotuksiin sit
    Olen myös tehnyt yllättävän havainnon. Ruoka ei oikeasti ole edes kovin hyvää. Olen nyt muutamat viime päivät (about viikon O__O ) syönyt normaali ihmiselle luultavasti normaalin määrän (aka. liikaa). Ja kaikki vaan maistuu aika samalta. Ei mitään erikoista. Sellaista, jota ilman olis ihan helppo olla. Ei mitään,
    < sit huomasin, ostin eilen karkkii ei se ollu ees niin hyvää.. ja jätskiki sillon ku oli ihan nälkänen ni ajattelin heti ku tää loppuu ostan 2 pakettii jätskii sit söin eilistä eilen jätskii ei se ees tuntunu niin erikoiselle.
    PELOTTAVAA ! :D et saanu varmaa mitää selvää, mutta.. <3

    VastaaPoista
  2. Uskon että ruoka on parempaa silloin kun siitä on hartaasti ja pitkään kieltäytynyt. :)

    VastaaPoista
  3. Otahan iisisti ton syömisen lopettamisen suhteen :s Ei tuu sit mitään jälkiseurauksii siitä, ei ois mukava.. :l Mut tsemiä sulle taas vaihteen vuoks siltikki!

    VastaaPoista
  4. tsemiä sulle nyt kauheesti kun pääsit yli tosta syöpöttelystä :) joo näin siit dieetit vaihtoon ohjelmasta vaan joku 15 min mutta vaikutti hyvältä :)

    <3

    VastaaPoista
  5. Tuo 'Dietit vaihtoon' sarja on kyl hyvä, itekin tuli katottua se, ja varmaan tulee seurattua muutkin jaksot jos niissä olis niissäkin jotain. Loistavaa thinspoa, kuten sanoit :)

    VastaaPoista
  6. mul oli tosi rankat kahen tunnin treenit + pyäräilyy n. 8km nii siinhä niit kaloreit kuluski sit :)
    munki mielest dietit vaihtoon oli loistava, täytyypä alkaa seuraamaan ;)
    thx tsempeist, sul takas<3

    VastaaPoista