maanantai 3. elokuuta 2009

The sun finally rose above the horizon


Nyt loppuu masentelu.
Se ei tuu auttamaan mua yhtään.

Eli eilen menin aamulla vaa'alle.
60,5 kg
En oo tyytyväinen, mut se vaan tarkottaa, et on pakko jatkaa "tiukkaa linjaa". Päivän olin kotona, ja katsoin tv:tä, ja poljin ellips-laitetta <3

Kaloreita kertyi eilen 525, koska menin illalla siskon luo katsomaan leffaa. Söin sitten siinä 2 omenaa, niin noi kalorit vähän nousi. Mun kuitenkin vaan omenoita :]

Vähän ärsyttää, kun toi paino ei oikein lähde laskemaan, mut aijon pysyä optimistisena, ja uskoa, että kovalla uurastuksella kaikki on mahdollista.

Tänään söin aamupalan siskon luona (yhteensä 150 kcal, yhyy), ja sitten käveltiin meille sellaiset n. 5 km. Että tuli kuitenkin poltettua niistäkin kaloreista osa. Ja aijon sallia itselleni kuitenkin joka päivälle ne 500 kaloria, että ei tarvitse jättää aterioita väliin. Ei muuten, mutta kun mun porukat pitää jost sitä silmällä, et jos skippaan vaik aamupalan, niin tulee ihankauhee meteli.

Ensi viikko onkin sitten tosi kiireinen. Olen yltiö onnellinen, että hyvä ystäväni on kuukauden tauon jälkeen taas suomessa. Hän on ainoa, joka tietää syömisvammailuistani, joten on hyvä että pääsee taas uskoutumaan sinnekkin päin :]

Ihana ilma muuten taas ulkona. En tiedä mitä liikuntaa pitäis siellä tehdä tänään. Lenkkeilyn olen unohtanut kesän aikana kokonaan, ja kaikki motivaatio lenkkeilyyn on kadonnut totaalisesti. Mut ei se mitään, kunhan jotain urheilua tulee harrastettua :]

Olen torstaina menossa Helsinkiin, koska mulle lahjoitettiin lippu Madonnan keikalle. Olis niin ihanaa päästä shoppaamaan siinä samana päivänä, katotaan jos saan seurani suostuteltua :]


Auringonpaistetta nälkäisille ;]
Marissa
Edit 21.30
Okei, lupasin pysyä positiivisena, niin mä aijon nyt tosissani yrittää. Kun tultiin mun siskon kanssa meille, äiti tuli ovella vastaan ja sano, et ollaan lähdössä mun isoäidin synttäreille. Voi nyt helvetti. Siellä otin onneks vaan yhden palan kakkua (ihan pienen, oli pakko kun isoäiti tuijotti siinä vieressä, ja kysy et "eikö maistu"). En aijo sit tänään enää syödä mitään, eli tänään kaloreita kertyi 475. Hyvä et pysyi silti tossa 500, muuten olis aika vaikeeta pysyä optimistisena :]
Huomenna olen menossa kaverin kanssa rannalle. Toivottavasti siinä kuluis paljon aikaa, et ei tarvis tulla kotiin, missä ruokaa tuputetaan 24/7. No, mutta menen nyt katsomaan youtubesta jotain syömishäiriö dokkaria, huomiseen <3

10 kommenttia:

  1. No ole onnellinen että söit niitä omenia sillä ne ovat periaatteessa 0 kalorisia. :) Damn, mille alueelle sait liput?

    VastaaPoista
  2. Noi on hyviä, kyllä, ja se Skinny kids on aika pysäyttävä. :<
    Tsemiä ! :]

    VastaaPoista
  3. Hiii mä oon menossa kans madonnan keikalle :D

    VastaaPoista
  4. Huuuu kuka hullu lahjotti Madonnan konserttiin lipun? :o Nyt voi olla jo kateellinen, saat ottaa paljon kuvia sieltä! Niin just kuule positiivisella mielellä eteenpäin vaan ;>

    VastaaPoista
  5. En edes muistanut näköjään leffasta juuri mitään, joten oli ihan hyvä että kertasin sen. :D

    VastaaPoista
  6. En ole menossa, mutta ei muakaan haittaisi vaikka saisin ilmaiset liput. :D

    VastaaPoista
  7. a lohkosta :) sä? joo on kyl :)

    VastaaPoista
  8. olis kiva nähdä siel :D mut vähä hankala tunnistaa ym..

    VastaaPoista
  9. mahtavaa.. kaverien kanssa syömään.. MÄKKIIN??!! että jess.. oon vaan lihonnu siitä asti kun olin virossa :'( mä en saa enkä osaa antaa vaan anteeksi itselleni millään.!

    VastaaPoista
  10. voisinko ehkä sun meseä saada tai jotain.. olis kiva jutella ja niin no ..

    VastaaPoista