lauantai 23. heinäkuuta 2011

I believe that life is a price, but living doesnt mean your alive





Tänään voin jo paremmin. Anteeksi tosta itsesäälipostauksesta. En minä mitään apua tarvitse, se oli vain joku hetkellinen heikkouden hetki. Kaikki on paremmin... patsi että olen vieläkin lihava. Noin 7 kiloa tiputettavana, sitten olen toivottavasti tyytyväinen. Sitten arvioin uudestaan, ja päätän täytyykö mun laihtua vielä sellaiset 3 kiloa lisää. En toisaalta oikeen henkisesti jaksaisi tätä paskaa enää. Mutta pakko on, kun peilistä kurkkaa monsteri.


Tänään baariin, tai sitten ei. Saa nyt nähdä jaksanko mennä. On ollut erittäin uupunut ja väsynyt olo viime aikoina. Johtuu varmaan mun pienoisista univaikeuksista... Oon parina viimeisenä päivänä nukahtanut vasta tossa aamu viideltä. Sitten vanhemmat valittaa seuraavana päivänä kun olen laiska ja nukun pitkään. Valittavat ja huutavat kun en kuulemma tee mitään töiden haun eteen, ja miten liikun ihmisten seurassa, jotka saavat minut saamattomaksi rahojeni tuhlaajaksi.

Toivon niin että saan työpaikan, ihan vaan jotta että pääsisin muuttamaan täältä nopeasti pois.

Mutta mököttäminen ja angst sikseen, sillä tänään on oikeasti ollut parempi päivä. Illastakin tulee toivottavasti hauska.


Ajattelin aloittaa jonkun dietin maanantaina, ehdotuksia? :)




Lots of love,

Marissa

5 kommenttia:

  1. niin ihana kuva tuo alempi kuva. mä niin toivon et mul olis samanlaiset reidet ku siinä.

    VastaaPoista
  2. On ihan okei välillä myöntää, että väsyttää. Mua väsyttää useinkin, ja usein se kyllä purkautuu vasta kunnon silmät-päästä-itkulla ja pitkillä unilla:D Kiva silti kuulla että on ollu hyvä päivä nyt:) <3

    Kitudieetit ei yleensä vie kovin pitkälle, voit kokeilla samaa millä mä olin (mut mulla meni hermot laskemisessa) Eli joka päivä mielellään yli 100g proteiinia (yli50g ihan ok, jos ei paljon lihaksia "naiseksi") hiilareita max 50g, rasvoja max 25g.

    VastaaPoista
  3. Jos olet aiemmin laskenut kaloreita, voisit kokeilla abc-diettiä tai skinny girl-diettiä. Molemmissa on about sama idea, eli vaihteleva määrä minimaalisia kalorimääriä.

    VastaaPoista
  4. Minkä merkkisiä laksoja käytät? Olen itse yrittänyt käydä kaikki mahdolliset apteekit läpi mut en oo löytäny ainuitakaan... Ja jos muistat, minkä hintaisia ne olivat? :) Kiitti!

    VastaaPoista
  5. susta ei oo kuulunut taas muutamaan päivään :(

    VastaaPoista