perjantai 15. heinäkuuta 2011

Nothing to do means nothing to say



Eilen mulla oli totaalinen vapaapäivä. Ei mitään tekemistä, eikä ketään kotona. No arvatkaa vaan mihin kulutin päiväni? No tietty syömiseen! Ja tietenkin illalla päädyin taas heittämään laksoja naamaan niin monta, että tuntui kuin vatsa repeäisi palasiksi. Joo, olen ihan helvetin viisas.


No, tänään on onneksi mennyt paremmin. Aamulla vaaka näytti samaa lukua kolmatta päivää peräkkäin. Alkaa pikkuhiljaa sekin ärsyttää. Bmi on nyt taas jämähtänyt siihen 20.8:aan. Vitun läski.


Tänään olen siivonnut huonettani muutaman tunnin. Mitään suurta eroa ei kyllä edes huomaa, koska keskityin lähinnä kaappien ja laatikoiden siivoamiseen. Sainpahan ajatukset pois syömisestä. Tänään ajattelin tehdä itselleni cashew pähkinä salaattia päivälliseksi. Niiden pähkinöiden lisäksi aion laitaa siihen salaattiin kurkkua, paprikaa, sipulia ja tietty salaattia :D


Huomenna on kaverin juhlat. Se on suunnitellut niitä vaikka kuika pitkään, ja on ihan innoissaan soitellut mulle kok päivän. Sinne on pukukoodi, ja mä olen ihan hukassa että mitä oikein laitan päälle. Kuulemma jotkut siistit bilevaatteet pitäis olla. Olen hieman huolissani, sillä pelkään näyttäväni kaikissa vaatteissani ihan hirveältä, ja sinne on tulossa ihan kauheasti kaikkia liian kauniita ihmisiä. En varmaan edes tunne sieltä kuin joku neljä ihmistä, ja olen pienen pakokauhun vallassa.


Mutta ei siitä sen enmpää. En saanut sitä opiskelupaikkaa mihin hain, joten nyt mua odottaakin välivuosi. Ei yhtään jaksais innostaa mikään töiden haku, joku cv:n vääntäminen ja niissä haastatteluissa istuminen. En ole tainnut muuten olla koskaan varsinaisessa työhaastattelussa, niin ei niihinkään osaa varautua.


Tulipas sekava postaus, sori.


Hauskaa perjantaita murut!




Lots of love,

Marissa

2 kommenttia:

  1. Minkä merkkisiä laksoja käytät? Olen itse yrittänyt käydä kaikki mahdolliset apteekit läpi mut en oo löytäny ainuitakaan... Ja jos muistat, minkä hintaisia ne olivat? :) Kiitti!

    VastaaPoista
  2. joo hei toi tieto mulle myäs :) Ja yritä pitää hauskaa huomenna :)

    VastaaPoista